3. tammikuuta 2014

Happy New Year!


010-001
NewYear
005
oo
Lahjat
Mun ihanat synttärilahjat! :> :)

037

Moikka! Päätin tulla jakamaan teille viime päivien vähän sekalaistakin kuvasaldoa. Mukana on kuvia mun synttäripäivältä, ja uudeltavuodelta. Yritin kovasti ahtaa mukaan jonkun kuvan myös minusta, mutta lupaa yrittää laittaa ensipostauseen päivän asua, tai jotain muuta vastaavaa. Mulla alkoin myös koulu (2. päivä), mutta nyt mulla on onneksi pitkä viikonloppu loppiaisen takia, joten yritän vääntää jotain viimeistään maanantaina. :) Tänään illalla, mulla on harjoitusturnaus joukkueen kanssa. Oon myös aloittanut ns. karkittoman tammikuun. :) Varsinaisia uudenvuodenlupauksia en tehnyt, mutta eikö toi nyt jotenkin mee sellaisesta? ;) No, mulla alkaa pikkuhiljaa tulemaan kiire, joten siirryn nyt pois tästä koneen äärestä. Ihanaa uutta vuotta kaikille! :* Muistakaa myös kuunnella tota ihanaa remixiä, joka on täynnä vuoden 2013 hittejä!

6 kommenttia

  1. Ihania kuvia ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää :)!

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi remix on kyl hyvä!
    Ja ihanaa syntymäpäivää♥ :)

    VastaaPoista
  3. Hyvää syntymäpäivää!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista