18. tammikuuta 2014

• Oh Baby, It's Cold Outside •

081-003
Kollaasi
073-002
Farkut, Vero Moda | Kengät, UGG Australia | Tuubihuivi, KappAhl | Neule, Stradivarius | Korut, Lindex
072-001
Peilikollaasi
012

Heippa! Ollaan Marian kanssa innostuttu ottamaan oikein urakalla asukuvia, joten mun piti tietysti päästä jakamaan niitä tänne bloginkin puolelle, tietenkin myös muiden kuvien seurana, sillä mun mielestä pelkistä asukuvista koostuvat postaukset on hieman tylsiä. Vai ootteko mun kanssa erimieltä? :) Itse en ainekaan koe tälläisiä postauksia sekaviksi, vaikka asukuvat ja muut peruskuvat olisivatkin samassa postauksessa.

Oon toki kuvaillut viime aikoina muutakin kuin pelkästään Mariaa ja itseäni. Käytiin tänään kovasta pakkasesta huolimatta kuvailemassa huurteeseen kourruttuneita talventorröttäjiä ja puiden oksia. Kylmistä päivistä huolimatta oon kuitenkin herkutellut Ben & Jerry´sillä ja vaan rentoillut kotona rennoissa Hollisterin collegeissa ja pörrösukissa. No, nyt siirryn pois tästä koneen äärestä, sillä mulla ois tänään vielä muutakin tekemistä. Mulla on myös ensiviikolla kolmet kokeet tulossa, ja niihinkin pitäisi vielä keretä kertaamaan. Nauttikaa viikonlopusta, ihanat! :)

8 kommenttia

  1. Toi jäätelö on niin ihanaaa :3

    VastaaPoista
  2. Vau, oot ihan älyttömän kaunis <3:o onks sulla instagramia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :o Ja on ig, linkki löytyy tosta sivupalkista tai @juliaaz99 :)

      Poista
  3. Mitä tässä jo lueskeli niin sul on ihania kuvia ja oot kyllä nätti:)

    http://the-inspination.blogspot.fi/

    VastaaPoista