16. helmikuuta 2014

• Eat, Sleep, Volleyball •

food
060-001
142-001
afternoon
163
233

Moikka! Perjantaina oli ystävänpäivä, jota vietettiin mun koulussa halipäivän merkeissä ja kävin mä luokan kanssa katsomassa lukion wanhoja tanssejakin. Rennot perjantait eivät onneksi tule olemaan mulle tässä jaksossa mikään poikkeus, sillä koulua mulla on tuolloin vain yhdeksästä kahteen. Koulun jälkeen on ollut mukava tehdä läksyjä ihanan lämpöisten juomien seurana, ja pakko myöntää, että kokeisiin lukukin sujuu paljon paremmin kun voi syödä jotain hyvää siinä samalla. :) Koulussa oon viime aikoina käyttänyt lähinnä ihanan pehmosia neuleita, joita näkyy alimmassa kuvassa.

Mun viikonloppu on siis mennyt mukavan rennosti, vaikka edessä mullakin on kokeisiin lukua.  Ensi viikolla mulla on tulossa kolmet kokeet, ja tää tyttö oottaakin hiihtolomaa jo innolla. Mun porukat lähtee ulkomaille ja itse menen siskojen kanssa Helsinkiin. Luvassa on siis shoppailua, Starbucksin testaamista ja sukulaisten näkemistä. :) Kaiken edellä mainitun fiilistelyn ja rentoilun lisäksi mun viikoloppuun kuuluu myös lentopallo (minkä voi kyllä päätellä kuvista) ja olympialaisten katsomista. Ootankin jo innolla Suomen ja Kanadan välistä kohtaamista. Nyt mun pitää kuitenkin mennä lukemaan historiaa. Yritän postata vielä tällä viikolla, mutta saa nähdä miten kerkeän. Viettäkää mukava viikko! :*

10 kommenttia

  1. Tykkään ihan hirmusesti sun blogin ulkoasusta ja kuvista! Ihan älyttömän ihania! :-) Oot myös tosi kaunis♥ Olis kiva jos kävisit kattomassa mun ja kaverini yhteisen blogin :

    http://maijandnenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana blogi sulla ♥ liityin lukijaks!

    http://niinamariia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia :) Noi sun ruokakuvat on aina ihan parhautta ja niin hyvän näkösiä XD

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ja joo tuli tällä kertaa niitä taas vähän enemmän ;D

      Poista
  4. Aika myöhässä tulee tää kommentti :-D
    Mutta kiva postaus ja nuo otsikot on ihan parhaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ja ei mitään, kommentit on aina tervetulleita :)

      Poista
  5. Tosi kiva blogi, jään seurailemaan :)

    Jos kiinnostaa niin käy kurkkimassa;

    http://emsimatu.blogspot.com/

    VastaaPoista