4. helmikuuta 2014

Only Miss The Sun, When It Starts to Snow

005
158
cookies
meee
014-001

Heippa! Mun elämä on ollut viimeaikoina varsin epäinspiroivaa, ja se saattaa näkyä hieman postauksen sisällössäkin. On ollut ihan perus koulujuttuja ja muita kiireitä. Viikonloppuna - pelireissusta huolimatta  - kerkesin kuitenkin rentoutumaan Cosmon, ja PLL:n parissa ja leipomaan amerikkalaisia valkosuklaacookieita. :) Tällä viikollakin olisi vuorossa B - ikäluokan pelejä, mutta mitään muuta ihmeellisempää ei taidakaan olla luvassa. Saatan myös keretä kiertelemään hieman kauppoja ja päästä  vielä metsästämään viimeisimpiä alejuttuja. 

Oon myös kerennyt napsimaan ensimmäisiä Selfieitä uudella kameralla - en tosiaankaan oo hyvä siinä. Pihallakin on ollut taas vaihteeksi kurjaa ja pilvistä, joten sielläkään ei ole tehnyt mieli kuvailla. Otsikkokin saattaa osin johtua siitä. :) Ens postausta yritän varmasti vääntää sunnuntain paikkeilla, ja mulla ois edelleen tavoitteena postailla pari kertaa viikon sisällä, mutta katsotaan nyt, että mitä siitäkin tulee. En halua ottaa tästä bloggaamisesta liikaa stressiä, sillä mulla jää jo tänä vuonna pari numeroa ysin päättötodistukseen, ja niihin mun pitää todellakin panostaa. Viettäkäähän rento viikko! :*

2 kommenttia