13. maaliskuuta 2014

I Have a Crush on Spring

096
001-001
090
019-001
121-001
Collegepaita, H&M | Farkut, Vero Moda | Balleriinat, H&M | Korut, Cubus ja NewYorker
007-001

Heppa! Ennen kuin tämä viikko alkoikaan, tuntui, että tästä viikosta tulisi kaikin puolin rento ja mukava. No, näin ei kuitenkaan käynyt, sillä mulla on ollut aika paljon stressiä mm. sairastelusta, TET - paikan saamisesta ja tulevista peleistä. Myös koulusta, sillä ensi viikolla on taas kolmet kokeet. Lähden kuitenkin taas perjantaina joukkueeni kanssa pelireissulle, tällä kertaa Lempäälään. Joten luvassa on kuitenkin jotain muuta ajateltavaa. Toiveena mulla olisi päästä käymään Ideaparkissa, tai Ikeassa, mutta ei oo vielä ihan varmaan, että miten paljon luppoaikaa meillä on. :)

Tänään mulla on myös ollut aika kiire päivä. Tämänkin postauksen eteen jouduin tekemään ihan kunnolla hommia, sillä Picasan uumenista ei vain löytynyt mitään tänne kelpaavia kuvia. Koulussa mulla oli ihan normipäivä, jonka jälkeen kävin Marian kanssa ostamassa Ben & Jerry´siä ja otettiin muutamat asukuvat. Mukana tässä postauksessa on siis uusia asukuvia, joissa pääosissa ovat Helsingin ostokset, ja jotain chillailuakuvia viikonlopulta. :) Tänään mulla olisi vielä ohjelmassa pakkaamista, harkkoja ja kokeisiin lukua, eli hommia riittää. Viettäkää kiva viikonloppu!

2 kommenttia