25. maaliskuuta 2014

Weekend Full of Chilling

018-001
030-001
010-001
060-001
Paita, H&M | Vartalovoi, The Body Shop
025-001
018-001

Ihana päästä tuomaan jo vähän keväisempiä tunnelmia tänne bloginkin puolelle. Kaikki lumet ovat onneksi sulaneet pois, ja arskojakaan ei tarvitse käyttää vain egon vuoksi, vaan niille löytyy pitkästä aikaa ihan oikea syy - nimittäin itse aurinko! Kouluaamuinakin tuntuu hassulta herätä siihen, kun aurinko pilkistelee sälekaihtimien raosta ja kävin myös kuvailemassa vähän ensimmäisiä kevään merkkejä. Tänään saankin vain chillailla koko loppuillan, sillä mulla on harkatkin vasta huomenna. Viime viikon kokeet meni multa myös tosi hyvin, ja ensi viikolla mulla alkaa myös uusi jakso. Ihan uskomatonta, että kasiluokkaa on enää yksi jakso jäljellä! :)) Ja vaikka seuraava jakso onkin viimeinen, mulla on ihan surkea lukujärjestys. Yli puolet päivistä on kolmeen asti.

Hyvistä säistä huolimatta en ole parkasta vielä päässyt luopumaan, mutta menen varmaan Marian kanssa lauantaina Seinäjoelle, ja sieltä olisi sitten tarkoitus metsästää kevättakkia. Uusista kevätvaatteista olen myös haaveillut lukemalla H&M:n uutta katalogia, ja voin vain todeta, että se suorastaan pursuaa ihanuuksia. Perjantaina rentoilin myös lukemalla Demiä ja syömällä valkosuklaata, josta taisi tulla mulle uusi rakkaus. :) Kerrankin mulla on edessä lentopallovapaa viikonloppu, ja tarkoituksena olisi myös koittaa kerätä riparimerkkejä. :)

2 kommenttia