3. maaliskuuta 2014

Winter Holiday @Helsinki

Moi! Näin alkuun heti pahoittelut pienestä postaustauosta, mikä johtuu tällä kertaa siitä, että päätin - no joo, jouduin - kerrankin viettää loman kantamatta ollenkaan stressiä postailusta, ja jos suoraan sanotaan niin ei mulla olisi ollut kyllä aikaa, tai postausmahdollisuuttakaan. Lomat on nyt kuitenkin lusittu ja mun on aika palata arkeen täällä bloginkin puolella. :) Itse sain kuitenkin vielä yhden ylimääräisen "vapaapäivän" joka kuluuu varsin hitaasti kotona sairastellessa. 

Monet varmasti toivovat hiihtolomapostaukselta ihania kuvia lapista tai vaikkapa ulkomailta, mutta itse olin kuitenkin koko loman Helsingissä, niin kuin aikaisemmin mainitsinkin. Ihan hyvä tapa sekin, vaikka kyllä mä vähän kateellisena katselin porukoiden ottamia lomakuvia ja rusketuksia. Näin stadissa kuitenkin serkkuja ja mummia, kävin Heurekassa, join kaksi kertaa Starbucksissa ihania juomia, olin kuvailemassa jo varsin keväisessä metsässä, luistelemassa rautatieasemalla ja myös shoppailin kyllästymispisteeseen asti. Tai ehkä sittenkin vilustumispisteeseen? Joka tapauksessa mulla oli ihana loma ihanien ihmisten kanssa ja alapuolella näättekin pintaraapauksen mun lomasta kuvien muodossa! :) Ihanaa maaliskuuta kaikille!

044-001
265
064
101
108-001
Mun maailman ihanimmat serkut! ♥ :*
030-001
256
136
197
Heurekassa oli tollanen jännä pyörä! Vähä sil oli pelottava ajaa! :'D
309-001
Toi Starbucks on vaan niin ihana! 
311
382-001
Ja loppuun vähän esimakua tulevasta ostospostauksesta ... 

4 kommenttia

  1. Ihana postaus!♥♥
    Innolla odottelen sitä ostospostausta (-:

    VastaaPoista
  2. Ostospostausta odotellen ♡

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista