15. huhtikuuta 2014

• Carpe Diem •

202
053
032-001
Inspiraatiokollaasien teko on vaan niin kivaa! :>
022
068
023
177

Moikka! Mun fiilikset alkaa muuttumaan pikku hiljaa yhä keväisemmiksi, varsinkin, kun huomenna olisi sitten viimeinen koulupäivä ennen pääsiäislomaa. :) Mulla on kuitenkin edessä vielä lihaskuntotestit ja matikan koe, joten se siitä huomisen odottamisesta. Ja kaiken edellä mainitun lisäksi koulua on vielä kahdeksasta kolmeen. Pitkistä päivistä huolimatta valoisaa aikaa alkaa olla jo tosi paljon, ja keväisiä värejäkin näkyy. Lämpöasteitakin on ollut viikonloppuna yli kymmenen astetta. Tänään toisaalta tuli vähän luntakin, mutta se ei onneksi jäänyt maahan. :)

Keväästä huolimatta värejä tässä postauksessa näkyy kuitenkin hieman normaalia vähemmän, sillä mun mielestä noi huonekuvat näytti paljon paremmilta mustavalkoisina. Joku toivoikin multa tuolla kommenteissa huonepostausta, ja viikonloppuna innostuin sitten vaihtamaan huoneeni jäjestystä. Oonkin tosi tyytyväinen lopputulokseen, ja ehkä tän kuukauden loppupuolella voisinkin yrittää huonepostausta toteutella. Toisaalta, musta tuntuu, että oon taas luonu itselleni hirveen listan siitä, mitä mun pitäs mun huoneeseen hankkia. Ehkä nää sisustusjutut on vaan ikuisuusprojekteja. :) Huoneen sisustamisen lisäksi mun arki on ollut kaikin puolin tosi normaalia, mutta noi kuvat toivottavasti kertoo enemmän kun mun sanat tällä kertaa. Hyvää viikkoa kaikille! 

2 kommenttia

  1. Itsekin voin samaistua tohon, että kollaasien teko on kivaa! Jokin siinä vaan vetää puoleensa :)

    http://by-mmaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista