12. huhtikuuta 2014

Current Favorites

Heippa! Lupailin teille loppuviikosta Lifestyle - postausta, mutta päätin sitten, että tähän väliin olisi ehkä helpompi toteuttaa tämä suosikkipostaus. Tällä kertaa mukana on myös mun muutamat lempparibiisit viimeviikoilta, ja muitakin vähän erilaisempia suosikeita. Nyt en kuitenkaan kirjoittele enää enempää alkulöpinöitä, vaan rupean selostamaan suosikeistani Mulla on siis tänään nimpparit, enkä ajatellut istua koko päivää koneen ääressä. :) Oon muuten myös löytänyt aivan täydellisen rippimekon, ja nyt pitäisi vaan saada houkuteltua äiti tilaamaan se. 

010
018

① Ensimmäisenä suosikkina mulla ovat Marimekon kukkarot. Söpön väriset ja kivan muotoiset pussukat ovat olleet mulla  kovassa käytössä. Niissä on myös hauskoja kuvioita, ja niissä on helppo säilyttää erilaisia pikkutavaroita. Valikoima niistä on myös laaja - niitä on myös eri kokoisina - mutta pieni miinus siitä, että ne ovat aika kalliita. Vihreä penaali minulla on käytössä penaalina, ja pienemmissä säilytän milloin mitäkin. Niitä on  myös helppo toivoa lahjaksi, eivätkä kehyksetkään ole hirveästi käytön aikana löystyneet. :)

② Toisesta kuvasta löytyvät Cubuksen colleget ja Fazerin suklaalevyt. Oon viimeaikoina syönyt enemmän mm. Milkan ja Maraboun suklaita, mutta mun mielestä Fazer on kuitenkin ehdoton ykkönen. Suosikkimakuiksi mulle ovat viime vuosina muodostuneet keksinmuru ja kermatoffee. Sitten collegeihin. Noi Cubuksen lökärit on mun mielestä ihanan väriset, ja ne ovat myös super pehmeät. Niissä on kiva rentoilla kotona, ja olen mä niitä koulussakin pari kertaa käyttänyt, esim keskiviikkona, kun mulla on neljä tuntia liikuntaa.

025-001
062-001

③ Kolmantena vuorossa ovat meikkisuosikit, joissa pääosia näyttelevät Max Factorin puuteri, meikkivoide ja poskipuna. Puuteri ja poskipuna ovat joululahjat ja meikkivoiteen ostin Helsingistä. Tuo Whipped Cream - meikkivoide on osoittautunut hintansa arvoiseksi, ja sitä on helppo levittää niin sormilla, kuin siveltimelläkin. Sävy on mulle tällä hetkellä aavistuksen tumma, mutta saan toivottavasti pian päivetystä niin, että se ei enää haittaa. :) Lisäksi kuvassa on myös ihania The Body Shopin meikkisiveltimiä, jotka ovat mun mielestä toimineet tosi hyvin ja ne tulevatkin varmasti kestämään hyvinä pitkään.

④ Talven aikana mä oon lukenut myös paljon lehtiä, ja lehtien luku onkin ihan mahtava tapa rentoutua. Lisäksi niiden kautta saa inspistä uusiin juttuihin, kuten muotivinkkejä ja sisustusideoita. Cosmo ja Demi ovatkin mun lempparilehdet tällä hetkellä. Niitä tuunkin varmasti lukemaan paljon myös kesällä #justwaitingfortanning. Lehtien kanssa kuvaan mahtui myös VS:n ihana Simply Breathless - käsirasva ja Nivean ihana Vanilla & Macadamia - huulivoide. Molemmat jutut ovat - taas kerran - niin ihana tuoksuisia, ettei niitä voi vastustaa! Varsinkin tuo freesialta ja mandariinilta tuoksuva käsirasva tuo täydellisesti mieleen kesän. :>

⑤ Alimmasta kuvasta löytyykin mun ihana, raidallinen Victoria´s Secret:in meikkipussi, Vero Modan  täydellisesti istuvat mustat farkut, ja sopivan rento Seppälän farkkupaita. Meikkipussi on päässyt mulla heti käyttöön, ja säilytänkin siellä mun normimeikkiin kuuluvia tuotteita, se on myös tilava ja helppo avata ja sulkea. Mustia farkkuja oon käyttänyt tosi ahkerasti viimeaikoina ja niiden ansiosta oon innostunut uudestaan mun farkkupaidastakin. On tosi kivaa, jos löytää jonkun kaapin perälle unohtuneen vaatteen ja siitä muodostuukin yksi luottovaatteista. :) Edellä mainittu yhdistelmä onkin varmasti tullut tutuksi monelle.

017-001



2 kommenttia

  1. Tosi kiva postaus ja ihania suosikkeja, varsinkin noi meikkituotteet :)

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    VastaaPoista