7. huhtikuuta 2014

• Denim Girls •

345-001
129-001
177
Farkut, Dr.Denim | Farkkutakki, H&M | Toppi, H&M | Kengät, Converse | Korut, Gina Tricot
080
047
Farkut, Vero Moda | Farkkuliivi, ONLY | Paita, H&M | Kengät, Converse | Koru, Lindex
245

Hetkeen aikaan ei ole mun blogissa nähtykään tälläistä pelkistä asukuvista koostuvaa postausta, joten ajattelin, että sille olisi nyt tässä vaiheessa tilaa. Minä ja Maria löydettiin pitkästä aikaa vähän inspiroivampi kuvailupaikka, joten niitä kuvia tulikin sitten räpsittyä ihan kunnolla. :) Molempien ylle päätyi tällä kertaa mustat farkut ja yläosissakin farkulla oli iso osa. Mulla farkkuliivin ja Marialla takin muodossa. ONLY:n farkkuliivi onkin yksi mun vaatekaapin uusimmista hankinnoista, ja mun mielestä se sopii tosi kivasti jonkun vähän ohuemman neuleen, tai tuon H&M:n pitsipaidan kanssa. Mitäs tykkäätte yhdistelmästä?

Keskiviikkoon asti mun viikko menee TET:issä, mutta torstaina joudun sitten palata takaisin koulunpenkille. Onneksi viikon viimeiset koulupäivät ovat täynnä ihanan myöhäisiä aamuja! TET:issä touhuamisen lisäksi olen myös saanut hankittua itselleni kevätflunssan, joten loppuilta mulla menee minulla varmasti peiton alla katsellen Luukaupunki - leffaa ja teetä juoden. Loppuviikosta yritän tuoda tänne blogin puolella jotain Lifestyle - henkisempää ja jossain vaiheessa olisi taas uuden Favourites - postauksen vuoro, sillä uusia suosikkejakin mulle on kertynyt ihan kiitettävästi. :) 

2 kommenttia