3. huhtikuuta 2014

Random Shots From The Start of April

019
040
006-002
041
025-001
Mikähän mun puhelimessa on noin hauskaa? :))
039-001

Moikka! Mun huhtikuun alku on ollut aika kiireistä harkkojen ja koulun takia, ja se on myös yksi syy siihen, että kamerakaan ei ole kaulassa juuri roikkunut. Tämä postaus koostuukin viime aikoina jopa vähän randomeista kuvista, mutta on ehkä ihan hyvä juttu, että tulee vähän #YOLO:a tänne bloginkin puolelle. :) Mukana on toki vähän lavastetumpiakin otoksia mm. ihanista American Pancake - pannareista, joita tehtiin Marian kanssa viime viikolla. Hups, siitä onkin jo vähän aikaa! Pannareiden lisäksi oon herkutellut terveellisellä smothieilla, jotka tuntuvat supervälipalalta seitsemän tunnin koulupäivän jälkeen.

Tää viikko on muutenkin mun lentopallojoukkueen kannalta tosi tärkee, sillä lauantaina pelattavat SM - välierät ratkaisevat, päästäänkö me Kuortaneella pelattaviin finaaleihin, ja se todellakin on tavoitteena. Koulussa mulla on myös TET - jakson takia kohtuullisen rentoa - ei siis koulua ollenkaan! :) Huomenna otetaan varmaan Marian kanssa asukuvia, sillä oon myös ehtinyt kartottaa mun vaatekaappia parilla uudella jutulla, mutta niistä sitten lisää myöhemmin. Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

4 kommenttia

  1. missä oot tetissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon yhdessä Kinder nimisessä enkun kielisessä päiväkodissa :)

      Poista
  2. Kivat kuvat! Ja herkullisen näköistä pannaria :--)

    VastaaPoista
  3. Ois kiva jos tekisit huonepostauksen :)

    VastaaPoista