28. huhtikuuta 2014

• Small Details Are A Big Part of Life •

026-001
008-001
093-001
023
Farkut, Cubus | Takki, Vero Moda | Huivi, Pieces | Balleriinat, H&M | Arskat, Gina Tricot
004-001
088-001

Moikka! Hetkeen ei oo mustakaan täällä blogin puolella kuulunut, mutta tällä viikolla mulla pitäisi aineikin olla aikaa postata. Koulua mulla on tällä viikolla enää kaksi päivää, ja pidetään joukkueenkin kanssa lentopallosta vähän taukoa. Itse olisin kyllä hyvin voinut vielä täysillä treenailla, mutta jääpähän aikaa vaihteeksi vaikka lenkillä käymiseen, sillä uusia Nike Free Runeja kyllä kelpaa ulkoiluttaa. :) Tuloksena lentopallokaudesta mun joukkueelle tuli SM - sarjan 20. sija, mihin oon itse ainekin kohtuullisen tyytyväinen. Tietysti loppukausi olisi voinut mennä paremminkin.

Tällä viikolla edessä on kuitenkin vappu, ja muuta hauskaa, joten en halua jäädä murehtimaan menneitä. Perjantaina mulla olisi tarkoitus käydä Vaasassa - Hups, taasko mä meen shoppailemaan? - ja mulla on luvassa mm. munkkien paistoa, ja muuta vappuhulinaa. Lisäksi mun vappuun kuuluvat tietysti perinteiset ilmapallot ja serpentiinit. Myös mun kesäodotus kasvaa kovaa vauhtia, enkä voi uskoa, että koulua on enää vajaa kuukausi. Jos kasiluokka on mennyt näin nopeasti, niin ysi menee varmasti vielä nopeammin. Edessä mulla on kuitenkin tulossa iso koerysä, mutta se ei onneksi ala vielä tällä viikolla. :) Hyvää viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti