18. huhtikuuta 2014

Spring Wanties!

• Spring Wanties •
#Fitspiration
Decorating Inspiration

Moikka! Tällä kertaa palailen tänne blogin puolelle pienten (lue: suurten) ostoslistojen kanssa. Niihin oon keräillyt muutamia juttuja, mitä mun tekisi mieli hankkia kevään ja tulevan kesän aikana. Shoppailemaan pääsen jo huomenna, kun meen perheen kanssa Jyväskylään viettämään pääsiäistä. Hirveästi kiertelyaikaa mulla ei tuu olemaan, mutta tarkoituksena olisi yrittää katsoa ainekin uutta kevättakkia ja Nike Free - lenkkareita. Lisäksi oon ihastunut nuden värisiin farkkuihin, ja oliskin tosi kivaa, jos löytäisin jostain sellaset. :) Myös juomapullo, aurinkolasit ja keväinen huivi löytyvät mun ostoslistalta.

Mainitsinkin edellisessä postauksessa, että olin vaihtanut huoneeni järjestystä. Heitin myös pois paljon turhia tavaroita, ja tilaa kertyikin mm. peilille ja erilaisille koriste - esineille, kuten valokuvakehyksille. Viimeisessä kollaasissa onkin ainoastaan sisustusjuttuja ja suurin osa niistä on H&M home:sta ja Ikeasta. :) Vaatekaappiani haluaisin muuttaa keväisemmäksi ostamalla asusteita ja jotain pitsistä ja kukkakuosista. Lace and Floral. ♥ Munkin on kuitenkin pakko tunnustaa, etten missään nimessä tarvitse läheskään noita kaikkia juttuja, mutta ainahan saa haaveilla. Ihanaa pääsiäistä kaikille! :)

4 kommenttia

  1. Ihanat kollaasit<3 Tuli tosi keväinen olo :)

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus, tää blogi on muutenkin ihan parhautta <3! Ja kysyisin vaan, että ootko tilannu VS:n tuotteita, ja jos oot niin mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, kiitos paljon! Ja oon tilannu :) Ekat VS jutut ostin kreetan lentokentältä, mutta niitä voi tilata ainekin parfyymi:fi:stä ja Nordicfeel - nimisestä nettikaupasta :) Itse tilasin nordicfeel:iltä, mutta parfyymi.fi:ssä on halvempaa.

      Poista