6. toukokuuta 2014

#lostmyinspiration

011-001
193-002
003-001
130-001
Vaasasta mukaan tarttui H&M:n paita ja Long Champin  kesäisen värinen laukku.
189-002
015-002

Hetki on taas viime postauksesta vierähtänyt ja mun postauksen otsikko kuvaa tällä hetkellä mun elämää paremmin kuin hyvin. Tuntuu, että mistään ei tahdo löytyä mielenkiintoista kuvailtavaa, vaan joudun tehdä hirveästi töitä saadakseni mielenkiintoisia - tai edes kohtuullisia - kuvia. Inspistä oon yrittänyt etsiä erilaisista blogeista ja we heart it:istä, mutta tuntuu, että mikään ei tahdo auttaa. Oon kuitenkin löytänyt Picasan uumenista uuden pelastuksen vähän tylsempiin kuviin. Mustavalkoisuus pelastaa oudosti valottuneen kuvan ja on mun mielestä vähän armollisempi asukuvien ilmeillekin. :)

Loput minilomasta kului supernopeasti chillaillen pääasiassa kotona, ja akkuja ladatessa. Loma tuli kuitenkin tarpeeseen, sillä huomenna mulla on cooperin testi (kääk) ja ensi viikolla neljä koetta. Huh huh, ja kaikki vieläpä realiaineista, joten uettavaa riittää. Mitään ihmeellisempää ohjelmaa mulle ei kuitenkaan ole tulossa loppuviikoksi kampaajalla käyntia lukuun ottamatta. Hiuksista olisi tarkoitus leikata pois vain kuivia latvoja, vaikka ajatus lyhyemmästä mallistakin kiinnostaisi mua vähän. Haluaisin kuitenkin, että minulla olisi rippijuhlissa pitkät hiukset, joten se haave saa odottaa jonkin aikaa. :) 

No, mutta asiasta toiseen. Mulle saisi ehdotella erilaisia erikoispostausideoita, sillä mun postausaiheet alkavat olemaan vähissä, ja teitä tuskin kiinnostaa lukea ainaista lifestylea. Kuvapostauksia rupean toteuttelemaan tässä kuussa, kun valoa on kertynyt jo tosi kivasti. :) Hyvää viikkoa kaikille!

2 kommenttia