1. toukokuuta 2014

May Day

024
106-004
012
018
Peplum, VILA | Farkut, Vero Moda | Balleriinat, H&M
042
087
056-001
006-001
Ihanan väriset vappukynnet lakkasin Isa Dora Wonder Nail - lakalla (sävy 729, Marzipan).
121-004
Farkkutakki, H&M | Paita, H&M | Farkut, Dr.Denim | Balleriinat DinSko
034
033

Heippa! Mun vappuloma on alkanut kaikin puolin ihanasti. Eilinen seitsemän tunnin koulupäivä tuntui rankalta, mutta sen jälkeen olikin ihana tulla kotiin paistamaan munkkeja ja puhaltelemaan ilmapalloja, jotka toimivat myös rekvisiittana yllä olevissa kuvissa. :) Lisäksi lakkasin myös pitkästä aikaa mun kynnet, ja sovittelin myös huvin vuoksi vanhempieni ylppärilakkeja. Neljän vuoden kuluttua olis ihan kiva, jos sellainen löytyisi omastakin päästä. Värikkäät kynnet ovat mun mielestä tosi kiva asuste, ja ainekin tuo pastellinvihreä lakka toi mulle vähän keväisempää fiilistä. :)

Vapun aattona kerettiin myös ottaa muutamat asu kuvat, joista osa meni kyllä pelleilyn puolelle. Naama ja hiukset hoitivat kuitenkin oman osansa kohtuullisesti, joten pääsin jakamaan kuvia tänne bloginkin puolelle. :) Huomenna meenkin perheen kanssa Vaasaan, ja mulla olisi tarkoituksena löytää jotain kivaa niin huoneeseen, kuin vaatekaapinkin puolelle. Oon myös selaillut viime aikoina ahkerasti we heart it:iä ja haaveillut Ben & Jerry´s:istä sekä uusista bikiineistä. Enkä tajua, että pihalla on vain seitsemän astetta lämmintä, vaikka siellä paistaa aurinko. Tänään herkuttelin myös hampurilaisilla ja illalla olisi tarkoitus katsoa joku kauhuleffa NetFlix:istä. :) Hauskaa vappua kaikille! 

2 kommenttia