16. toukokuuta 2014

• May Snapshots •

bj and glee
015
047
011
024-001
005-001

Kiva päästä vihdoinkin jakamaan tämän viikon tunnelmia tänne bloginkin puolelle. :) Mulla on ollut tällä viikolla neljät kokeet, ja pakko sanoa, että tällaisina viikkoina koulu menee kyllä ihan kokopäivätyöstä. Kokeet ovat pyörineet päässä jokaisena iltana ja aamuna, mutta nyt niistäkin on selvitty. Tai, ei kokonaan, sillä ensi viikolla mulla on edessä vielä matikan ja saksan kokeet. On kuitenkin helpottavaa ajatella, että kasiluokaa on jäljellä enää kahdet kokeet. Onneksi pientä lohdutusta viimeisiin kouluviikkoihin tuo vihdoin lämpenemässä oleva sää, sillä maanantaille onkin luvattu 25 lämpöastetta. ♥ 

Koulukiireiden lisäksi onnistuin kuitenkin vilustuttamaan itseni, mikä ei sinänsä haittaa, kun seurana on B&J:tä (joo, raaskin vihdoin ostaa sitä - Cookie Dough on parasta!) ja Glee. Mutta toisaalta, tää flunssa tuli juuri siihen pahimpaan saumaan, kun parhaimmat kesäkelit ovat juuri alkamassa. Mulle on kuitenkin tulossa kiireinen viikonloppu, sillä huomenna mulla olisi edessä riparin ennakkopäivä ja äidin synttärijuhlat. Sunnuntaina pitäisi vuorostaan lukea saksaa ja pakko myöntää, että tällä hetkellä verbien taivuttelu ei kiinnosta mua yhtään. Tänään teen varmasti vielä jotain juhlavalmisteluja ja yritän parannella flunssaa. Tarkoituksena olisi myös katsoa jääkiekon mm - kisoja, jos en allergialääkkeen takia simahda taas sohvalle. :) Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti