4. kesäkuuta 2014

Few Last Summer Days ...

031-003
039
061
Paita, H&M | Bandeau, Gina Tricot | Housut, Seppälä | Balleriinat, H&M
045
Peilikollaasi
143
Mun uusin ruokarakkaus, couscous! 
026

Heippa! Päätin tulla jakamaan tänne blogin puolelle vielä viimeisiä tunnelmia ennen Power Cup:pia, joka alkaa huomenna (!). Ensimmäiset lomapäivät ovat menneet vielä ihan normaaleissa merkeissä. Oon nukkunut pitkään, syönyt jäätelöä, hullaantunut emojeihin - ja kaikkeen muuhunkin mun iPhonessa - ja ihastellut mun upeaa rippimekkoa, joka tuli toissapäivänä USA:sta. ♥ Lisäksi oon käynyt Ranskan avoimien innostamana pelaamassa tennistä ja pakannut tavaroita. Talviturkkia en ole vieläkään heittänyt, vaikka viime vuonna tein sen jo toukokuussa. :) Kävin myös tekemässä inventaariota vanhalla ala - asteellani.

Aurinkoakin oon päässyt ottamaan. Aurinkotuolissa lekottelu ei ole mulle mitään omista puuhaa, mutta kyllä sekin onnistuu, kun kaverina on hyvää musiikkia ja kiva lehti. Mun lempparibiisiksi on muodostunut Rita Oran I Will Newer Let You Down, ja se löytyykin tuosta youtube - palkista. Oon myös rakastunut täysin noihin seppälän paisley  - kuosisiin huosuihin, jotka ovat ihanan vilpoista, ja vähän peittävämpi vaihtoehto ainaisille farkkushortseille. Mitäs pidätte? Housujen ja musiikin lisäksi mun lemppariruuasksi on noussut ihanan kevyt ja välimerellinen couscous. Pitääkin varmaan ruveta kehittelemään teille uutta suosikkipostausta, kun noita lemppareita on päässyt kertymään noin paljon. :) Power Cupin aikana mun kuulumisia tulee löytymään varmasti Instagramista ja ajattelin tehdä turnauksesta myös puhelinkuvapostauksen. Miltäs se kuulostaa?

2 kommenttia

  1. Ihana asu!♥ Tosi kivan näköset noi housut varsinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Munkin mielestä ne oli tosi kivat ja ainakin vaihtelua ainaisille farkuille. :)

      Poista