19. kesäkuuta 2014

• Kuvapostaus Part 2. •

Lempikynsilakat
Lempiasusteet
puhelin
lempiasu juhiin
Lempiasu kotona
Lempiasu kouuun
aamupala
Arkimeikki
käsiala

Moi pitkästä aikaa ja sori, kun tän toisen kuvapostauksen julkaisu on kestänyt näin kauan ja toivottavasti tämä on odotuksen arvoinen postaus. :) Mun kuvailumotivaatio on vaan ollut hetkellisesti hukassa, vaikka löysinkin eilen kadoksissa olleen kamerani linssin suojan. Huh - säikähdin jo, etten voi kuljettaa kameraani mukaan enää mihinkään! Postailun esteenä mulla oli myös se, että olin koko eilisen päivän kaverillani. Seura oli mahtavaa ja meillä oli tosi hauskaa, mutta pilvinen ja tuulinen sää ei kyllä nostata lomafiiliksiä kovinkaan korkealle. Käytiin mm. pelaamassa biitsiä, juteltiin ja tehtiin ruokaa. Juhannuksen jälkeen pitäisi kuitenkin lämmetä, joten ehkä mä uskallan sitten heittää mun talviturkinkin. :) Nyt mun pitää kuitenkin lähtee lenkille ja tuun kirjoiteelemaan tänne varmasti viikonlopun jälkeen. Hyvää Juhannusta kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti