31. heinäkuuta 2014

• Confirmation •

503
284
036-002
190
011
112-001
505
244

Moikka! :) Mulla on ollut tosi kova kiire viime päivinä, ja ongelmia kaiken mahdollisen teknologian kanssa, joten pakko mainita, että tämän postauksen valmiiksi saaminen on ollut multa aikamoinen puristus. Vaikka juhlat ovat ohi, kiire mulla jatkuu vieläkin, sillä mulla on edessä vielä mm. shoppailureissu Tampereelle ja Power Park - päivä. Koulu mulla alkaakin jo 6. elokuuta, mikä tuntuu aivan sairaan aikaiselta. Voisin kyllä ihan hyvin palata kouluun vasta 12. päivänä, niinkuin monet muut, mutta onneksi mulla on sitten pitkä syysloma. No, ei kuitenkaan mennä asioiden edelle, vaan rupean kertomaan mun konfirmaatiopäivästä, mikä oli 27.7.

Heräsin aamulla tosi aikaisin ja laitettiin ennen kirkkoon menoa ruuat, ja muut jutut valmiiksi. Laitoin itse meikin, hiukset ja vaatteet, joten mulla meinasi tulla vähän kiire. Kirkossa kukituksineen yms. mulla kesti vähän vajaat kaksi tuntia. Kirkon jälkeen tultiinkin sukulaisten kanssa meille syömään. Ruokailun jälkeen otettiin tosi paljon kuvia ja juotiin kahvit. Söin varmasti yhtä paljon ruokaa kuin mitä jouluna - ups! :) Lahjaksi sain korun, kukkia, pari VS - juttua ja tietysti rahaa, jotka säästän todennäköisesti kielimatkaa varten. Mitä olette itse saaneet rippilahjaksi ja mitä aiotte tehdä loppulomalla? Kertokaa ihmeessä. :) Pitäkää kiva loppuloma!

2 kommenttia

  1. Oon lukenut sun ja sun siskon blogeja jo jonkin aikaa anonyyminä (sillä en oo saanut aikaiseksi tehdä tunnuksia tänne XD) ja oon alkanut miettimään että eikö teidän kannattaisi pitää yhteistä blogia sillä teillä on melkein joka postauksessa samat kuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl ihan totta :DDD Ollaan mietittykin sitä jossain vaiheessa, mutta tää mun oma blogi on mulle kuitenkin sen verran tärkee, että en varmaan raaskisi luopua tästä ja kaikessa koodailussa yms. on ihan sika kova homma. :(

      Poista