2. heinäkuuta 2014

• June Favs •

Moikka! Aloitetaan vähän huonommilla uutisilla. Heinäkuu alkaa täällä blogin puolella mun osalta vähän laiskasti, sillä joudun pitämään postaamisesta pientä taukoa. Tämä ja seuraava viikko menee mulla kiireisenä biitsiturnauksen ja treenaamisen merkeissä. Lähdetään myös perheen kanssa kolmeksi päiväksi Tukholmaan, joten reissun jälkeen on sitten tiedossa ostos - ja matkapostauksia. Reissusta mulla ei vielä kamalasti suunnitelmia ole, mutta ainekin Hollisterissa ja Arlandan lentokentän Victoria´s Secret:issä on pakko päästä käymään. Stockholm calling! :)

Nyt olisi kuitenkin pitkästä aikaa suosikkipostauken aika. Mukana on aikaisemmin blogissakin nähtyjä juttuja/tuotteita, mutta myös täysin uusia tuttavuuksia. Laitoin postaukseen myös muutamat suosikkibiisit, ja uutena juttuna mukana on tällä kertaa myös elektroniikkaa! Postaukseen pääsi kuitenkin myös aikaisemmistakin suosikkipostauksista tuttuja vaate - ja kosmetiikka suosikkeja. Muistakaahan kertoa kommenttiboxiin, mitä piditte postauksesta, jotta voin tehdä näitä suosikkijuttuja useamminkin. Ja vinkatkaa myös omia suosikkejanne. :)

039-001
025-001

1. Kosmetiikkasuosikit. Kesällä en yleensä meikkaa läheskään niin paljon/useasti, kuin muuhun aikaan vuodesta. Mun kasvoille riittääkin hyvin CC - voide, kevyt peitepuikko ja huulikiilto/- rasva. Suosikeiksi mulle on noussut Maybellinen Fit Me - puikko, joka peittää hyvin ihon pieniä virheitä. Sen sävy sopii myös hyvin päivettyneelle iholle, sillä se on mun talvi - iholle aavistuksen liian tumma. Kevyen meikkaamisen lisäksi kosteutan ihoani joka päivä. Ostin Vaasasta viime viikonloppuna The Body Shop:in vartalosorbetin, ja muutaman käyttökerran jälkeen se on osoittautunut ihan mahtavaksi vartalo -/ Aftersun - voiteeksi. Ihanan tuoksun lisäksi se jättää ihon mukavan viileäksi.

2. Elektroniikkasuosikit. Kesäkuun aikana kelit eivät todellakaan ole olleet mitkään parhaimmat, ja heinäkuukin alkoi sateisesti. Olen siis viettänyt vähän liikaakin aikaa sisällä puhelinta räpläten ja tietokoneen äärellä istuen. Suosikeiksi minulle on noussut laatikosta kaivettu iPod Shuffle ja uusi iPhone 4S. Luulin aikaisemmin Shuffleni olevan rikki, mutta onneksi se toimii vielä. Shufflen parhaita puolia ovat sen pieni kokoisuus, ihanat värit ja se että sitä voi kuljettaa helposti lenkillä. Toisaalta lempibiisin etsiminen voi olla hieman hankalaa. 4S taas on osoittautunut mulle aivan täydelliseksi puhelimeksi, ja sen ansiosta pystyn päivittämään useammin mm. Instagramia ja tekemään teille puhelinkuvapostauksia. :)

061
194-003

3. Kesävaatesuosikit. Kesällä mun tyyliin kuuluvat rennot farkkushortsit, värikkäät bikiinit sekä lyhyenmalliset ja löysät paidat. Yleisesti ottaen näin kesällä vaatteeni ovat kevyempiä ja värikkäämpiä. :) Parhaat ja edullisimmat bikinit olen löytänyt H&M:stä ja Gina Tricotsta. Myös H&M:n collegeshortsit ovat olleet mun päällä useasti ja niissä onkin mukava rentoilla kotona. Kenkinä mulla ovat toimineet parhaiten balleriinat ja Niken Free Runit. Asusteina olen käyttänyt lähinnä huiveja ja kevyitä koruja.

4. Suosikkiasu. Tämän yksinkertaisen kesäasun lisäksi kuvassa on piilotettuna muitakin suosikkeja. Kuvan taustana toimiva kuvauspaikka on näkynyt blogissani jo monen asukuvan taustana, ja toistaiseksi se toimii todella hyvin, vaikka saattaakin vaikuttaa hieman tylsältä. Asun, ja kuvauspaikan lisäksi olen rakastunut mustavalkoisiin kuviin, vaikka kesällä värikkyyttä kannattaisi korostaa. Mustavalkoisuus tekee mielestäni tylsästäkin kuvasta mielenkiintoisemman, ja on armollisempi vartalolle, ja ilmeille. :)



2 kommenttia

  1. Ihana postaus, itsekin tykkään samoista kosmetiikkajutuista ja toi asu on niin ihana :) ♥
    Lisää tämmöisiä!

    VastaaPoista