21. heinäkuuta 2014

• Ripari •

018
240
Kesän kolmas ja samalla viimeinen ripari. #kesänkolmas
107-001
104
Sanni, Maria, Noora ja minä :) :*
300
054308
397-001436-001
Koko leiriporukka! :**
067
162-001

Heps! Tää tyttö on tänään palannut kotiin ihanalta, mutta uuvuttavalta riparilta ja olihan se ihan kiva kotiinkin tulla. Toisinaan mulla oli kuitenkin niin kivaa, että olisin voinut jäädä leirille vielä toiseksikin viikoksi. :) Mun päivät rippileireillä kuluivat lähes aina saman kaavan mukaan, mutta jokainen niistä oli silti ihan erityinen. Ohjelmaa riitti koko viikoksi, eikä ainakaan mulla ollut missään vaiheessa tylsää. Päiviin kuului mm. aikainen herätys (Buu!), oppitunteja, syömistä, vapaa - aikaa, uimista, pihaleikkejä, raamiksia, leirijumiksia (siis leirillä pidettyjä jumalanpalveluksia) ja muuta mukavaa. Erityisesti leirillä olleet ihmiset - leiriläiset, isoset, ja opet  - olivat ihan huippuja! :* #missyoualready

Kaiken kaikkiaan ripari oli mulle tosi ihana ja positiivinen kokemus. Sain uusia tuttuja sekä kavereita ja tutustuin paremmin aikaisempiin ystäviini. Kuvia tuli napsittua tosi paljon, ja sunnuntaina mulla on konfimaatio, joten samaan aiheeseen liittyviä kuvia on tulossa lisää. Yritän tehdä tähän väliin myös jonkun lifestyle - postauksen, mutta katsotaan jääkö sekin pelkäksi yritykseksi. Jakakaa ihmeessä mulle teidän omia rippikoulukokemuksia, sillä minusta olisi mahtavaa kuulla niistä. :)

2 kommenttia

  1. Sulla on näyttänyt olevan tosi kiva ripari! Mullakin oli (vuos sitten), ja se koko viikko meni niin nopeasti, ehti tutustua uusiin ihmisiin ja koko ripari on ainakin mulla tosi ihana muisto ♥ :)!

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    VastaaPoista