30. elokuuta 2014

End of August

167
Farkut, Gina Tricot | Paita, H&M | Neuletakki, Vero Moda015
192
069
220
Farkut, Gina Tricot | Neule, Pimkie | Huivi, Pieces
054
180

Moikka! Mun elokuu on ollut kaiken kaikkiaan aika kiireinen ja postailutahti on alkanut uhkaavasti hidastumaan vain kertaan viikossa, mutta yritän kuitenkin postailla parhaani mukaan noin kuusi kertaa kuukaudessa. :) Arkeni on koostunut pääasiassa koulusta, läksyistä ja harkoista, joten kuvailuaika on jäänyt mulla aika minimiin. Toisaalta toivoisin että vapaa - aikaa olisi enemmän, mutta oon kuitenkin tyytyväinen, että mulla on ihana harrastus (lentopallo), jonka suhteen mulla riittää motivaatiota. Bloggaaminen tulee tietysti hyvänä kakkosena. :) Viikonloppu mulla menikin lentopallon alueleirin merkeissä, ja sunnuntai vaan kotona rentoillessa. Sen verran olivat kuitenkin aivot narikassa, etten tajunnut edes ottaa yhtään ainutta kuvaa. Leiritulokset tulivat eilen - ja jatkossa ollaan. 

Kiireisestä viikonvaihteesta huolimatta sain kuitenkin blogille uhrattua sen verran aikaa, että väkertelin teille tiistaina uuden bannerin. Mitäs pidätte? Lisäksi syysmuodista inspiroituneena tein itselleni Autumn wanties - kollaasin ja selailin lempparinettikauppojani, mikä osottautui erittäin huonoksi ideaksi, sillä oon toistaiseksi ostoslakossa (syyn kerron teille vähän myöhemmin). Karkkilakkoakin mulla on vielä viikko jäljellä, mutta sitten on sekin kidutus kärsitty. :) Käytiin myös Marian kanssa pitkästä aikaa kuvailemassa, mutta yhteistyö naaman kanssa oli tällä kertaa aika hankalaa. Joka tapauksessa, ihanaa viikonloppua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti