6. elokuuta 2014

Hello School! Bye Bye Summer!

072-001
Maksimekko, BikBok | Farkkuliivi, ONLY | Balleriinat, H&M | Rannekoru, Cubus
068-001
collage 1
1. Snapchat on mun uusi lempparisovellus. :)) Sieltä mut löytää kirjoittamalla hakuun juliaamandaz, saa siis tulla snäppäilemään. 2. Babylipseihin hullaantumista. Pink Punch ja Cherry Kiss 
collage 4
3. Power Parkissa! ♥ Booster on ihana! 4. Suloinen keinukaruselli. :)
collage 2
5. Maailman suloisin Ben & Jerry´s auto. :) 6. Phish Food 
050-001
collage 3
7. Mun ja Marian junaselfie. 8. Arnold´s on paras paikka ikinä! 
collage 5
9. Power Parkin ihana puuvuoristorata ♥ 10. Frozen Yoghurtilla Koskikeskuksessa, Tampereella.

Moikkelis! Nyt saatiin sitten vihdoin avattua elokuu täällä bloginkin puolella. Mulla on ollut varsin kiireiset viimeiset lomapäivät harkkojen, Power Park päivän ja Tampereen ostosreissun takia. Koulukin mulla alkoi jo tänään - yhyy! Tapahtumarikkaiden päivien takia olen myös ollut varsin yolo, joten kamera ei ole juurikaan kaulassa roikkunut. Napattiin kuitenkin Marian kanssa muutamat kuvat mun Back to School - asusta, joka koostui uudesta maksimekosta ja farkkuliivistä. Mun mielestä varsin kiva yhdistelmä. Mitäs tykkäätte? 

Puhelimella on sen sijaan räpsitty ahkerammin kuvia, joten niitä löytyy ripoteltuna noiden asukuvien väleihin. :) Koulun penkillä istuminen ei kyllä kiinnosta mua tällä hetkellä yhtään, kun pihalla on kolmekymmentä astetta hellettä, mutta enköhän mä kohta siihen arkeenkin totu. Viikonloppuna yritän toteuttaa teille jotain vähän mielenkiintoisempaa lifestyle - postausta. Nauttikaa lomasta - vielä kun voitte! :* 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti