15. elokuuta 2014

My Week Starts @Friday!

040
Collegepaita, Gina Tricot | Farkut, Gina Tricot
072
021
025
043
055

Moikka taas ja ihanaa viikonloppua kaikille! Kovan duunin tuloksena oli tämänkin postauksen teko, sillä flickr on taas temppuillut mulla ihan urakalla, ja jouduin taas vaihteeksi tuomaan nämä kuvat bloggerin kautta. Mun viikko kului normaalisti koulun ja harkkojen parissa, jotka on sujuneet mulla tällä viikolla tosi hyvin. Piristää kyllä ihan älyttömästi, kun heti kauden alussa sujuu niin hyvin. :) Viikonloppuna mulla olisi suunnitelmissa käydä Seinäjoella leffassa katsomassa The Fault in Our Stars, ja ostaa H&M:stä bongattu uusi reppu, joka multa jäi Tampereelta hankkimatta (jos niitä on enää jäljellä). Kouluvinkkipostausta yritän toteutella ensiviikon puolella, mutta nyt on kuvien vuoro puhua. Meenkin tästä nauttimaan mun ihanaa Ben & Jerry´siä. :) Pitäkää kivaa! :*
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti