9. syyskuuta 2014

• 9th of September •

039-001
020
046
290
048
067-001 

Moikka! Ihana kirjoitella tänne blogiin vaihteeksi taas lifestylea, sillä mun syyskuu on alkanut mahtavasti! :) Oon viettänyt normaalia enemmän aikaa kavereiden kanssa ja pelannut (sekä katsonut tv:stä) liikaa lentopalloa, sillä olin sunnuntaina joukkueeni kanssa Supi - turnauksessa, mikä oli kyllä tosi hyvä aloitus kaudella. Mun viikonloppu oli kyllä niin täyteen buukattu, ettei mulle jäänyt millään aikaa tehdä kaikkea, mitä olisin halunnut, ja kuten ehkä huomasitte, jouduin tinkimään myös postailusta. 

Lisäksi olen viime aikoina herkutellut ihanilla Oreo - kekseillä, joita isä toi Sveitsistä ja voin kyllä kertoa, että ne on ihania. Vähän niin kuin dominot, mutta vielä parempia. :) Ja joo, kuten kuvista näkyykin oon syönyt myös jotain muuta, kuin pelkkiä Oreoita. :D Koulun puolesta mulla on meneillään ensimmäisen jakson viimeinen viikko, ja tuntuu, että tämä eka jakso on kulunut ihan sairaan nopeasti. Tällä viikolla mulla on luvassa cooperin testi (Iik!) ja isoskoulutuskin alkaa lauantaina. Yritän tulla postailemaan vielä tällä viikolla, mutta jos haluat seurata mun päiviä tarkemmin, mut löytää Instagramista nimellä @juliaaz99. Ihanaa viikkoa kaikille! :*

4 kommenttia

  1. haha tarkotatko että 9th of september? :D mutta oot kaunis ja kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Haha joo xd Oon näköjään ollu ihan kunnolla ajatuksissani kun kirjotin ton otsikon. :D Ja kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  3. Sun kuvat on ihan ku jostain we heart it:stä❤ ja muutenki ihana postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Johtuu ehkä osin siitä, että selaan sitä niin paljon :'D

      Poista