3. syyskuuta 2014

• Autumn Wanties •

Autumn Wanties

Moikka! Syyskuu on mulle aina se kuukausi, johon kesä virallisesti päättyy. Mun pään sisällä vuodenaika on siis virallisesti vaihtunut syksyksi, ja se näkyy myös mun Wanties - listalla, niin väreissä, kuoseissa, kuin itse vaatteissakin. Tuoksumaailmassa elän sen sijaan ikuista kesää. Ja koska mun viikot ovat nykyään niin kiireisiä, niin päätin palailla tänne blogiin vähän pienemmällä postauksella. Varsinaista lifestylea on luvassa sitten viikonloppuna tai (Lupaan!) viimeistään maanantaina, sillä mulla on sunnuntaina Supiturnaus Tampereella. :) 

Nyt itse vaatteisiin. Tarvitsisin syksyksi vielä ainakin yhdet farkut, joko mustat, tai sitten siniset. Lisäksi chinot, tai tuollaiset vähän hienommat collegehousut voisivat olla kivat. Vaikka kesä onkin jo ohi, en millään haluaisi luopua ihanista topeista ja mekoista. Garderobiin olisi tarkoituksena hankkia ainakin mustia yksilöitä. Lisäksi, en ole vieläkään saanut hankituksi bleiseriä, joten sen hommaaminen alkaisi kohta olla ajankohtaista. Tarvitsisin edelleen myös uuden koulurepun ja uudet kuoret puhelimeen, sillä alan pikkuhiljaa kyllästymään ainaiseen mustaan läppäkoteloon, vaikka se suojaakin puhelintani hyvin. Uudet neuleet, huivit ja pipot kuuluvatkin luonnollisesti syksyyn.  ♥ Mitäs tykkäsitte vaihteeksi tälläisestä postauksesta? Ihanaa loppuviikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti