23. syyskuuta 2014

What happened last week ...

085
Villatakki, H&M | Paita, Gina Tricot | Farkut, Gina Tricot | Balleriinat, H&M
148
026
092
109
Toppi, H&M | Villatakki, H&M | Farkut, Pieces | Nilkkurit, Vagabond
034

Heippa ja sori taas vaihteeksi pienestä postailumattomuudesta! Mun viime viikkoon kuului lähinnä kokeisiin lukemista ja syysflunssan parantelua Demin uusimman numeron ja suklaan kanssa. Katselin myös innokkaasti tv:stä joka ikisen lentopallon MM - kisojen pelin, koska no life - well volleyball is my life so ... Viikonloppuna kävin myös Seinäjoella ja väkertelin Marian kanssa uskonnon projektityötä. Seinäjoelta mukaan tarttui ainoastaan lopussa ollut Maybellinen meikkivoidepuikko, joka on muodostunut mulle luottotuotteeksi. Haettiin myös kesällä otetut rippikuvat kuvaamosta. Käytiin Marian kanssa myös Coffarissa vaahtokarkkikaakaoilla ja ne on kyllä ihan taivaallisia! 

Kerroin teille pari postausta takaperin, että olen ostoslakossa ja syy siihen selviää teille nyt. Oon nimittäin lähdössä syyslomalla Rooman, ja tuota reissua varten mun pitää todellakin säästää. Miettikää, kolmen viikon päästä! ♥ Rooman reissu tuleekin tarpeeseen sillä nää kylmät säät ovat olleet mulle ihan hirveä shokki. Yhtäkkiä lämpötila onkin enää pariastetta plussan puolella, kun olisi aika lähteä kouluun. Se ei kyllä tee mun aamuherätyksistä yhtään mieluisampia. Päälle on päätynyt viimeaikoina lähinnä neuleita ja kaikki lämpöiset huivit, lapaset ja villasukat on kyllä kaivettu jo kaapinperältä. Roomassa on tarkoituksena kierrellä hukeita nähtävyyksiä, syödä ihanaa ruokaa, shoppailla ja tietysti nauttia lämmöstä. Koulua mulla on kuitenkin vielä kaksi viikkoa, ja sen jälkeen oon viikon TET - harjoittelussa mun entisellä ala - asteella. :) 

Palailen tänne blogiin varmasti vielä kerran tämän kuun puolella, ja pahoittelen vielä pienestä laiskuudestani. Mulle saa ehdotella postausideoita, mutta tuun varmasti toteuttamaan lähiaikoina ainakin postauksen puhelimen syövereihin kertyneistä kuvista. Ihanaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti