8. lokakuuta 2014

100 facts about me

Moikka! Päätin näin keskellä viikkoa toteuttaa vaihteeksi jotain vähän erilaisempaa, sillä erikoispostauksia en ole tehnyt pitkään aikaan. Parhaaksi postausideakseni osoittautui 100 facts about me, eli 100 faktaa minusta, ja tässä se nyt tulee. Olen aika monissa blogeissa törmännyt vastaavanlaisiin, ja ajattelin, että teidän lukijoiden olisi korkea aika tutustua minuun vähän paremmin, sillä en oikein koskaan tehnyt blogiini minkään laista esittelyä itsestäni, ja aloituspostauksenikin olen poistanut jo kauan sitten. :) Oon tehnyt askiin aikaisemmin vähän samanlaisia, ja Instagamiin laitoin n. viikko sitten #20factsaboutme haasteen, mutta pakko myöntää että niissäkin oli jo tarpeeksi duunia. Ja vasta, kun tuo määrä kerrotaan viidellä saatiin aikaiseksi 100 facts about me. Mutta, pitemmittä puheitta, tässä se nyt tulee. Enjoy! Jos haluatte nähdä erikoispostauksia jatkossakin, ehdotelkaa ideoita ihmeessa kommenttiboxiin.  Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)

100 facts 1


1. Oon syntynyt 29.12.1999.
2. Oon siis melkein -00.
3. Mun horoskooppimerkki on kauris. :)
4. Mun perheeseen kuuluu äiti, isä, pikkusisko, ja kaksoissisko (Maria). 
5. Asun Etelä - Pohjanmaalla.
6. Olen asunut vuoden Englannissa. :)
7. Olin silloin 4 - vuotias.
8. Oon 9. luokalla.
9. Meen ysin jälkeen lukioon. :)
10. Harrastan lentopalloa. 
11. Lentopalloa on tulut pelattua melkein 10 vuotta.
12. Mutta en ole vieläkään saanut siitä tarpeekseni!
13. Olen harrastanu myös jalkapalloa, ratsastusta, partiota ja pienenä balettia ja muskaria.
14. Käyn nykyään myös välillä lenkilla, piirtelen ja valkokuvaan. 
15. Oon bloggaillut aktiivisesti jo yli vuoden. :)
16. Mun kamera on Canon EOS 1100D ja käytän välillä myös Marian 700D:tä.
17. Mun puhelin on iPhone 4S.
18. Vihaan kaikkia iPhone 5 uudempia iPhoneja. En tiiä miks! :D
19. Käytän paljon Instagramia, ask.fm:ää ja we♥it:iä.
20. Mun mielestä we♥it on parempi kuin tumblr! 


100 facts 5

21. Oon perfektionisti.
22. Oon myös aika puhelias.
23. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin. :)
24. En ole pitkävihainen, mutta en helposti unohda, mitä ihmiset on mulle tehnyt.
25. Oon tosi kova hukkaamaan mun tavaroita! 
26. Oon 170cm pitkä, mutta haluaisin olla pidempi.
27. Oon käynyt tosi monissa maissa.
28. Osaan puhua englantia, ruotsia, saksaa ja tietysti suomea.
29. Haluaisin oppia vielä ranskaa tai espanjaa. :)
30. Mun lempivuodenaika on talvi, koska rakastan lunta, laskettelemista ja joulua. 
31. Rakastan shoppailua!
32. Mun lempivaatekauppoja on Vero Moda, Gina Tricot ja H&M.
33. Katson nykyään tosi paljon Netflixiä.
34. Mun lempisarjoja ovat gossip girl, Pretty Little Liars, Make it or Brake it, ja Glee.
35. Ja lempileffoja The Host, Tähtiin kirjoitettu virhe ja Geishan muistelmat.
36. Lukisin myös paljon kirjoja, jos mulla olisi aikaa.
37. Lehtiä kerkeän lukea useammin, lemppareita ovat Cosmopolitan ja Demi. 
39. Kuuntelen myös paljon musiikkia ja katson vlogeja. :)
40. Koulussa mun lempiaineita on englanti, biologia ja kuvis.

100 facts 3

41. Valinnaisaineina mulla on kuvis, saksa ja pallopelit.
42. Musta tuntuu välillä, että viihdyn paremmin poikien kuin tyttöjen seurassa.
43. Mun lempiväri on pastellinvihreä.
44. En oo millekään allerginen, ja oon siitä onnellinen.
45. Sadepäivät on mun mielestä supermasentavia. 
46. Toisaalta vihaan sitä, kun on liian kuuma. 
47. Mulla on hirveesti kaikkia kauheita lempinimiä. :D
48. Oon Directioner! 
49. Rakastan sisustamista.
50. Kun haluan herkutella syön sukaata, irtokarkkeja tai Ben & Jerry´siä.
51. Paras B&J - maku on The Vermonster tai Fairly Nuts. 
52. Käytän joka päivä jotain hajuvettä, tai bodymistiä. 
53. Rasvaan myös mun jalat lähes joka ilta.
54. Mun lempiruokia ovat kanatortillat, uunilohi ja lasagne.
55. En tiedä vielä, mikä musta tulee isona.
56. Halusin pienenä aivokirurgiksi . *Itkunauruemoji* 
57. En oo ikinä ollu habossa, mesessä, tai irc - galleriassa. En ees tiedä että miks. :D
58. Facebook on mun mielestä nykyään ärsyttävä.
59. Tykkään lapsista ja niiden kanssa touhuamisesta. :)
60. Rakastan matkustelua! 


100 facts 2

61. Jos en harrastaisi lentopalloa, haluaisin olla voimistelija, yleisurheilija tai pelata koripalloa.
62. Oon aika avarakatseinen ihminen. 
63. Oon maailman surkein valehtelija, enkä juuri koskaan valehtele sen takia. 
64. Haluan uskoa ihmisistä pelkkää hyvää, ja se kostautuu mulle aina välillä. 
65. En aio ikinä ruveta polttamaan.
66. Rakastan käydä kahviloissa, varsinkin Arnoldsissa. 
67. Mulla on ollut selässä rasitusmurtuma, ja olin sen takia viime kaudella kolme kuukautta treenaamatta.
68. Yritän välttää pahimpia massavillityksiä. 
69. En ole varmaan ikinä myöhästynyt koulusta. :D
70. Oon ollut kuitenkin pari kertaa jälki - istunnossa.
71. Teen läksyt heti koulun jälkeen, sillä unohtaisin muuten tehdä ne. 
72. Rakastan saksalaisten bloggaajien instagram - kuvia! Esim. @fehlstmir 
73. Käytän liikaa emojeja, ja mua ärsyttää, kun niitä ei saa tietokoneessakin. 
74. Otan joka päivä vähintään 5 selfietä.
75. Otan mun selfiet yleensä poikkeuksetta Retricalla.
76. Haluaisin pidemmät ripset, ja vahvemmat kynnet. 
77. Monet massajutut, joita käytän ovat mun mielestä yliarvostettuja, (esim. Starbucks ja Tangle Teezer). 
78. Mun pelinumero lentopallossa on 12.
79. Inhoan tanssimista ja esitelmien pitämistä.
80. En ymmärrä ihmisiä, joiden pitää esittää, olla ylidramaattisia tai hysteerisia.


100 facts 4

81. Tykkään meikata, mutta meikkaan aina samalla tavalla. :D
82. Kotona vietetyt lazydayt on ihania! 
83. Mulla on vihreet silmät.
84. En oo ikinä värjänny mun hiuksia, mutta haluaisin vaaleita raitoja. 
85. Itken aika harvoin, mutta leffoissa tosi helposti. :))
86. En  tilaa juuri ikinä vaatteita netistä. 
87. En voi sulkea puhelintani, jos siellä on auki olevia sovelluksia.
88. Herään melkein joka yö vähintään kerran.
89. Katson tv:stä tosi paljon urheilua.
90. Kokeilen tosi harvoin mitään uutta, sillä mulla on joka asiassa vakkarisuosikit.
91. Haluaisin päästä tuosta tavasta eroon.
92. Rakastan eläimiä, mutta en enää haluaisi lemmikkiä.
93. Mun lempikukkia on pioni ja valkoinen tulppaani. :)
94. Helsinki on mun mielestä ihana kaupunki. 
95. Tykkään tosi paljon laulamisesta, vaikka Maria haukkuu mut siinä ihan lyttyyn. :D
96. Tykkään lakata kynsiä, mutta en ikinä malta antaa niiden kuivua. 
97. Mulla on ihania kavereita, mutta haluaisin tutustua monii vielä paremmin.
98. Rakastan Victoria´s Secretin kosmetiikkajuttuja.
99. Teen äidin mielestä liian vähän kotitöitä.
100. Rakastan mun käsialaa, mutta mun kaverit saa siitä harvoin selvää. :D
  

2 kommenttia

  1. Huh, ite en ikinä keksis 100 faktaa itsestäni :D Tai ainakin se ois mulle kovan työn takana :D Kiva postaus!:)

    http://sennis-maailmamunsilmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se mullekin aika vaikeeta :'D kiitos :)

      Poista