5. lokakuuta 2014

• Chapter 10 out of 12 •

028
172
009
248
Neule, VILA | Farkkuliivi, ONLY | Farkut, Vero Moda | Balleriinat, H&M
056
167
047

Moikka taas pitkästä aikaa! Musta ei ookkaan kuulunut hetkeen täällä blogin puolella yhtään mitään. Mulla on ollut kokeita ja oon ollut kipeänäkin lähes kaksi viikkoa, joten bloggaamisinto on ollut täysin nollassa. Jotenkin aina vasta tätä postausta kirjoitellessa taas tajuaa, että miten ihanaa hommaa tämä on, ja miksi tätä tekee. Instagramin puolellakin on ollut vähän hiljaisempaa, mutta ensi viikko mulla menee jo vähän rennommin tetin merkeissä joten kuvailullekin pitäisi jäädä enemmän aikaa. :) Kipeänä ollessa join superpaljon kuumia juomia, pääasiassa teetä ja katselin liikaa vlogeja. Muakin on purrut pieni videokärpänen, mutta toistaiseksi en ainakaan ryhdy vielä videoita kuvailemaan ja editoimaan, sillä se vaikuttaa niin supertyöläältä hommalta.

Tällä viikolla oon ollut kuitenkin ihan normaalisti koulussa. Harkoista pidin vielä vähän omaa lomaa, mutta eilen olin kuitenkin jo treenaamassa, ja sekin tuntui kyllä ihan superhyvältä. Perjantaina herkuttelin taas vaihteeksi Ben & Jerry´sillä, ja makuna oli Fairly Nuts. Siitä tuli kyllä mun yksi B&J suosikeista. :) Eilen leivoin harkkojen vastapainoksi pullaa, koska 4.10 vietettiin korvapuustipäivää. Oon myös katsonut liikaa Netflixiä ja selaillut H&M:n syyskatalogista ostosideoita. Oon myös tsekkaillu vähän Rooman shoppailutarjontaa, ja sieltä löytyvät mm. Hollister, Bershka, Stradivarius, Mango, Zara, Pull & Bear, ja Yankee Candle, joka tekee taivaallisen tuoksuisia tuoksukynttilöitä. Milloinkas teillä on syysloma ja kuinka pitkä seon? Mitä suunnitelmia teillä on, vai aiotteko ottaa sen vain rentoilun kannalta? Kertokaa ihmeessä, sillä olisi kiva tietää, mitä te meinaatte tehdä syyslomanne aikana. Kävin myös Marian kanssa nappaamassa muutamat asukuvat, ja yritän kyllä tämän kuukauden aikana panostaa tähän blogiin ihan täysillä! :) Ihanaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia

  1. Tosi kivoi kuvii! :') nyt tekee mieli jätskii haha 8)

    VastaaPoista
  2. En oo vähään aikaan tänne kommentoinu, mutta tykkään sun blogista edelleen tosi paljon! :) Sun postauksissa on vaan niin kivoja ja inspiroivia kuvia ja sä itse vaikutat sellaiselta ihmiseltä, kehen haluaisi tutustua! Joten ilolla aina luen näitä tekstejäs! ♥ ps. ihania korvapuusteja :-)

    VastaaPoista