15. marraskuuta 2014

Missing The Sun, When It Starts to Snow

407
016
426
470
045
466

Moikka! Siitä on taas ihan liian kauan, kun olen viimeeksi postaillut kuulumisistani tänne blogin puolelle. Matka - ja yhteistyöpostaukset ovat vaatineet veronsa, mutta nyt on vihdoin kuulumispostauksen aika! Vaikka mun elämä onkin suurimmalta osaltaan ihan perus arkea, osaan kertoa siitä kaikista luontevammin, ja mielestäni parhaat postauksenikin koskevatkin ihan omaa elämääni. Kyselitte muuten sitä, että kuka voitti arvonnan ja sen saatte tietää heti alkuun, etten vaan unohda. Yankee Candle - arvonnan voitti siis Laura, ja hänelle tulee palkinnoksi keskikokoinen Yankee Candle - kynttilä. Paljon onnea Lauralle! :) Nyt kun tämä erikoispostaussuma on vihdoin ohi, voisitte vähän ehdotella, että minkälaisia postauksia haluaisitte nähdä seuraavaksi. 

Mun viikot ovat jälleen kerran pyörineet koulun ja lentopallon ympärillä. Mulla on ensi viikolla kahdet kokeet (maantieto ja matikka), joihin lukeminen vie multa tänäkin viikonlopuna ihan liian paljon aikaa. Mun ja Marian kaveri tulee meille kuitenkin tänään yöksi ja luvassa on todennäköisesti ihan perus tyttöjenilta. :) Huomenna pitäisi lukea lisää kokeisiin, käydä katsomassa miesten lentopallopeliä ja ehkä käydä salillakin, jos vaan kerkeän. Ensi viikonloppuna mulla on omat pelit Oulussa, ja mun joukkueella on mahdollisuus nousta SM - sarjaan. Rentoutumishetket ovat jääneet mulla vähiin, mutta onneksi marraskuun Demin lukemiseen ja pieneen herkutteluunkin on jäänyt aikaa. Mun lempiasuun ovat kuuluneet Mangosta ostettu beigen värinen, cropattu neule, ja Cubuksen korkeavyötäröiset farkut. Tuota asua onkin ollut helppo piristää koulupäivien mukaan niin huiveilla, kuin koruillakin. Nyt meen kuitenkin jatkamaan kokeisiin lukua ja kirjoittelenkin varmasti lisää sitten ensi viikon puolella! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti