9. marraskuuta 2014

• October Favourites •

Heippa! Nyt olisi taas pitkästä aikaa kuukauden suosikkien vuoro. Pyrin tekemään näitä Suosikkipostauksia parin kuukauden välein, sillä musta ainakin tuntuu, että te olette näistä tykänneet. Monet bloggaajat tekevät näitä joka kuukausi, mutta mulle noi suosikit kehkeytyvät vähän hitaammalla temmolla, enkä aina muutenkaa pysy uusimpien trendien perässä. :) Kaiken kaikkiaan mun lokakuu oli tosi mukava. Olin TET:issä, vietin syyslomaa Roomassa, lentopallokausi alkoi, sain liput One Directionin keikalle (Permanto 1!!! ♥) ja vietin aikaa kavereiden kanssa. Lokakuun alku oli vielä tietysti ihanan syksyistä ja aurinkoista, mutta syysloman jälkeen pimeys ja sateisuus romahtivat niskaan kuin salama pilvettömältä taivaalta. Nyt kuitenkin katsotaan, mitkä asiat piristivät minua lokakuun puolella. :)

030
104

1. Baby Lips - huulirasvat. Kaikille tutut Baby Lips - huulirasvat ovat olleet munkin suosikkeja tänä syksynä. Yhden niistä olen ostanut Ruotsista, toisen Suomesta, ja kolmannen (Baby Lips Electro) Italiasta. Käytin muuten juuri tuon vanhimman, Cherry Me:n loppuun. :) Baby Lipsien parhaat ominaisuudet ovat mielestäni niiden ihanat tuoksut, ja suloiset pakkaukset. Mielestäni Baby Lipsit ovat myös kohtuu hintaisia, vaikka hinta tietysti riippuu paljon siitä, että mistä niitä ostaa. Itse olen toistaiseksi kokeillut noita kahta värjäävää ja tuota Baby Lips Electroa, josta ei väriä tule. Olen kuitenkin ehdottomasti noiden ns. läpinäkyvien sävyjen kannalla, sillä ainakin mun huulilla nuo värjäävät näyttävät ainoastaan feikeiltä. 

2. Kynttilöiden polttaminen. Poltin myös viime kuussa todella paljon kynttilöitä, mikä johtuu varmasti älyttömän pimeistä ja kylmistä päivistä. Yankee Candle - kynttilät olivat ehdottomasti ihanimpia kynttilöitä, joita olen koskaan polttanut, mut myös tuikkuja, ja muita kynttilöitä tuli poltettua lähes jokaisena iltana. Oli ihanaa, kun tuli illalla harkoista, sai sytyttää kynttilöitä, ja rentoutua lempparibiisien tahdissa. Laitan muuten tuohon alas taas muutaman biisin, joita olen kuunnellut kyllä ihan super paljon. :) Kertokaa myös omia suosikkibiisejänne kommenttiboxiin, sillä olisi kiva tietää, mitä te kuuntelette.

057

3. Lämpöiset neuleet. Syksy ja talvi ovat tietysti neuleiden kulta - aikaa, ja niitä käytinkin koko lokakuun ajan todella paljon. Neuleita on helppo yhdistellä eri väristen farkkujen ja korujen/huivien kanssa, joten ne ovat myös hyviä pelastuksia niille aamuille, kun sieltä vaatekaapin uumenista ei tunnu löytyvän yhtään mitään. Oon myös innostunut käyttämään mun muutamia valkoisia neuleita mustien farkkujen, ja  farkkuliivin kanssa, ja mun mielestä se näyttää kyllä tosi kivalta. :) Mielestäni joka syksy kannattaa satsata pariin ihanan lämpöiseen ja laadukkaaseen neuleeseen. Laadukkaammat neuleet ovat tietysti kalliimpia, mutta ne sisältävät lähes aina villaa, tai jotain muuta lämpöisempää luonnonmateriaalia. Tekokuituiset vaatteet pakkaspäivinä saavat mun hiukset sähköistymään hirveästi, jonka takia en niitä voi juurikaan talvella käyttää.

4. Vlogien katsominen. Lokakuun aikana tuli katsottua ihan älytön määrä youtube - videoita, niin ulkomaalaisilta, kuin suomalaisiltakin tubettajilta. Tämäkin buumi alkoi mulla siitä, että sain kipeänä päähäni mennä youtubeen katselemaan vlogeja. Toistaiseksi tämä on ollut mun lempi puuhaa marraskuunkin puolella. Mun lempi tubettajiksi ovat muodostuneet suomalaiset mmiisas, teamarika ja Sleeping Beauties - kanavan Elisa. :) Ulkomaalaisista vlogaajista (lähinnä amerikkalaisia :D) mun suosikkitubettajia ovat Bethany Mota, StilaBabe09 ja Mylifeaseva. Lähes joka ilta on tullut katsottua melkein kymmenen videota, ja nukkumaan meno on kyllä venynyt sen takia melkoisen myöhälle. Tähän todellakin jää koukkuun! :)


Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding
One Direction - Steal My Girl
Ariana Grande, The Weekend - Love Me Harder

4 kommenttia

  1. Onkos jo tuo YankeeCandle-arvonta suoritettu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ja voittajallekin on ilmoitettu. :) Ilmoitan voittajan kuitenkin vielä erikseen seuraavassa postauksessa. :)

      Poista
  2. Missä olit tetissä?:)

    VastaaPoista