20. marraskuuta 2014

What I Want for Christmas ...

Moikka! Nyt ollaan taas tultu siihen aikaan vuodesta, kun on aika ruveta listailemaan asioita, joita haluaisi saada lahjaksi jouluna. Mulla on muuten vielä kahta kovemmin hommia, sillä mulla on heti joulun jälkeen synttäritkin. :) Mulla lahjalistan tekeminen kuuluu oleellisena osana joulfiilistelyyn, ja pakko ilmoittaa heti alkuun, että mun listalta löytyy usein vähän mahdottomiampiakin juttuja. Tänne blogin puolelle toteututin kuitenkin vähän pienemmän, ja realistisemman listan. Ja pakko sanoa, että osan noista jutuista tulen varmasti hommaamaan itse. :D Joulussa on tietysti paljon tärkeämpiä asioita, kuten ajan viettäminen perheen kanssa, loma ja ihana ruoka, mutta mun mielestä lahjat ovat silti ihana ja perinteinen osa joulua, vaikkakin sitten vähän pienemmässä roolissa. Mitäs te aiotte pukilta tänä vuonna toivoa? ;) Nyt rupean kuitenkin selittämään vähän tarkemmin, mitä minä aion toivoa.

Kuvakaappaukset1-001

1. Kirjat, musiikki, tv - sarjat. Nuo edellä mainitut jutut ovat mun mielestä älyttömän ihania lahjoja ja niitä on lisäksi helppo toivoa sukulaisilta, tai vanhemmilta. Joululomalla onkin ihana rentoutua katselemalla lempparisarjoja ja mun jouluaattoyö meneekin usein lukemalla uusia lahjakirjoja. Mun joululahjalistalta löytyy Gossip Girlin 6. tuotantokausi, sillä en ole sitä vielä nähnyt ja One Directionin uusin albumi, FOUR. Saatan kyllä ostaa tuon itsekin, sillä tuskimpa maltan odottaa jouluun asti. :) Lisäksi aion toivoa yhtä kirjaa, mutta siitä en kuvaa tähän hätään löytänyt.

2. Kosmetiikkajutut. Haluaisin, että jouluaattona mun paketeista kuoriutuisi myös muutama kosmetiikkajuttu. Niitä ollaan osteltu yleensä siskojen kanssa toisillemme, sillä nekin ovat edullisia lahjoja, jotka tulevat varmasti käyttöön. Itse himoitsen erityisesti Victoria's Secretin Mango Temptation - vartalovoidetta, The Body Shopin luomivärisivellintä, ja Essien kynsilakkoja. Lisäksi uusille meikkituotteille kelpaisi myös Ted Bakerin meikkipussi, mutta se taitaa jäädä haaveeksi.

3. Suklaa. Tämä tuskin kaipaaminkään laisia perusteluja. Rakastan suklaata, ja joulu on tietysti suklaan syömisen kulta - aikaa. Joulu ilman suklaata on mulle kuin kesä ilman aurinkoa - tai ainakin melkein. :) Mun lemppari joulusuklaita ovat tietysti klassiset konvehtirasiat (tosin niissä on aina jotain pahoja, mitkä jätän syömättä) ja Fazerin ihana piparisuklaa.

4. Yökkärit. Yökkäreitä, tai jotain niihin liittyvää tulee toivottua lähes joka joulu. Mun kollaasin kaikki jutut ovat Gina Tricosta (velourhuppari, yökkärihousut ja pörrösukat). Ginaan oli tullut ihan sairaan ihania oloasuja, joten jotain niistä on kyllä pakko saada - joululahjaksi, tai sitten ihan muuten vain. :) Tuollaiset söpöt ja värikkäät yökkärit on vaan niin ihania, ja niissä tulee yleensä vietettyäkin lähes kaikki joulun jälkeiset päivät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti