18. joulukuuta 2014

• Meet Me Under The Stars •

199
083
010
Joukkue :* 
158
Kauluspaita, MANGO | Lengginssit, Gina Tricot | Balleriinat, H&M
060
042
200

Moikka ja sori taas, kun postailu on jäänyt vähän - okei paljon - vähemmälle. Nyt ovat kuitenkin koulun puolesta ohi kaikki kokeet ja kiireet, joita jäi kyllä viimeisille viikoille ihan liian paljon. Ne menivät multa kuitenkin älyttömän hyvin, ja odotankin todella hyvää välitodistusta. Nyt kun loma alkaa, yritänkin postailla sitten vähän aktiivisemmin. :) Viimeiset syyskauden lentopallopelitkin olivat viime viikonloppuna, tällä kertaa Savonlinnassa. Tuloksena oli ykkössarjaan putoaminen, mutta se oli kyllä ihan odotettavaa, sillä turnauksessa oli todella hyvä taso. Pelireissu oli kaiken kaikkiaan ihan mukava, vaikka todella raskas, sillä 36 tunnin sisään tuli yli kaksitoista tuntia ajettavaa. Eikä autossa istuminen todellakaan ole mitään herkkua. Lentopallosta en kuitenkaan pääse joululoman aikana eroon, sillä mulla on tiedossa ainakin yksi alueleiri ja loppiaisturnaus seuran junnuille, se tosin vasta tammikuun puolella.

Huomenna mulla on kuitenkin viimeinen koulupäivä ja oon siitä ihan sairaan innoissani. Käytiinkin Marian kanssa ottamassa muutamat asukuvat mun huomisesta asusta, jota rakastan yli kaiken. :) Huomenna todistusten jakamisen jälkeen lähdetään perheen kanssa Tampereelle tekemään jouluostoksia, jotka ovat jäänet mulla kyllä ihan viime tinkaan - hups! Kotiin tullaan jo lauantai - iltana ja sunnuntaina mulla onkin sitten edellä mainittu alueleiri. Tämä tyttö ei todellakaan pääse aloittamaan joululomaansa laiskottelulla! Kiireistä huolimatta yritän vääntää teille pikaisesti jonkun tapaista Winter/Holiday Facts About Me - postausta, joten miltäs se kuulostaa? Nyt taidan kuitenkin siirtyä lukemaan uusinta Demiä, joka on muuten jo tammikuun numero. Tää vuosi on mennyt ihan sika nopeasti! Ihanaa lomanalkua kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti