5. joulukuuta 2014

You're The Last One, So Be The Best One!

013
056
036
078

Moikka! Siitä onkin älyttömän kauan, kun oon viimeksi postausta tänne blogin puolelle väännellyt. Suurin syy on pihalla vähentynyt valo, joka tekee mun kuvaamisesta ihan tuskaa. Keinovalolla otetut kuvat näyttävät kamalilta, eikä luonnonvaloakaan tahdo riittää kuin muutamaksi tunniksi, jotka tulee kulutettua pääosin koulunpenkillä istuen. Samalla myös tuntuu, että mun elämässä on tapahtunut tosi paljon juttuja, ja välillä taas siltä, että mulla ei ole mitään blogiin jakamisen arvoista. Kokeita ja harjoituksia on piisannut ja viime viikonloppu mulla menikin kokonaan isoskoulutusleirillä. :) Siellä oli kyllä kivaa, mutta kameraa en mukaani ottanut. Ehkä ensikerralla. 

Tää viikonloppu mulla meneekin hölläillessä ja kokeisiin lukiessa. Mulla on ensi viikolla kolmet kokeet, äikästä biologiasta ja fysiikasta. Perjantaina lähdetäänkin sitten joukkueen kanssa Savonlinnaan SM - sarjan turnaukseen, ja tavoitteena olisi voittaa ainakin kaksi peliä. Innolla kyllä odotan tota reissua! Koulukiireistä huolimatta olen ehtinyt virittäytymään joulutunnelmiin leipomalla pipareita ja joulutorttuja. Somistin myös huonettani laittamaan lasiseen astiaan jouluvalot ja - palloja. Joululahjojakin pitäisi päästä shoppailemaan, mutta musta vähän tuntuu, että se taitaa tänäkin vuonna jäädä aikalailla viimetinkaan. Aiotteko te ostaa tänä vuonna joululahjoja perheelle tai kavereille? Nyt en kuitenkaan kirjoittele enempää, vaan siirryn nauttimaan perjantaista. FRI YAY! Ihanaa viikonloppua kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti