30. tammikuuta 2015

• January Favourites •

Moikka ja ihanaa viikonloppua kaikille! :) Tammikuu päättyy täällä blogin puolella tällä kertaa Kuukauden suosikit - postaukseen, jonka oon kyllä perinteisesti tehnyt vasta seuraavan kuukauden puolella. Suosikkeja mulle on kuitenkin tämän kuukauden aikana kertynyt todella paljon ja koska oon muutenkin ollut niin laiska bloggaaja, niin päätin tehdä tämän postauksen jo nyt. Oon myös shoppaillut tämän kuukauden aikana tosi paljon ja suurin osa jutuista onkin melko uusia, joten tämä toimii samalla myös ostosten esittelypostauksena. Taidankin pitää koko ensi kuun shoppailutaukoa, jotta sitten on taas varaa ostaakin jotain, kun menen hiihtolomalla perheen kanssa Rukalle ja Marian kanssa maaliskuussa Helsinkiin shoppailemaan, ja katsomaan ihanan Katy Perryn keikkaa. :) Ensi viikolla mulla onkin tet - jakso, joten koitan tulla postailemaan ahkerasti tänne blogiin. Kertokaa muuten kommentteihin, että haluatteko jatkossa nähdä näitä Kuukauden suosikit - postauksia, sillä mun mielestä näitä on aina todella kiva tehdä. 

103

1. Vartalonhoitosuosikit. Tammikuun aikana, oon kovasti yrittänyt kiinnittää huomiota mun ihon hoitoon. Erityisesti mun huulet, ja kädet ovat kuivuneet pakkasten takia. Mun vartalohoitosuosikkeihin päätyivät yllä sijaitsevassa kuvassa olevat tuotteet, jotka olivat muuten kaikki mun joululahjoja. Philosophyn Cinnamon Buns suihkugeeliä oon käyttänyt aktiivisesti koko tammikuun ajan, niin suihkussa, kuin kylvyssäkin. Se tuoksuu taivaallisesti kanelipullilta, niin kuin nimikin jo kertoo. Voisin melkein syödä sitä!  Pakkaus on myös sopivan iso ja suihkugeeli tuntuu ihanan kermaiselta ihoa vasten.  Nivean Lip Butter - huulirasvojakin on tullut käytettyä lähes joka päivä, nekin tuoksuvat ihanilta ja antavat huulille luonnollisen näköistä kiiltoa ilman shimmeriä. Mulla oli syksyllä vaihe, jonka aikana käytin pelkästään Baby Lipsejä, mutta nämä voittavat ne valehtelematta 100 - 0! The Body Shopin Coconut Body Milkiä oon testannut vasta muutaman kerran, mutta se on silti yksi mun suosikeista. Myös sen tuoksu on ihana ja maitomaista vartalovoidetta on helppo levittää. Pienikin määrä kosteuttaa hyvin. 

063

2. Ihonhoitosuosikit (kasvot). Kosmetiikkasuosikkeja mulle on näköjään kertynyt ihan älyttömästi. :D Mun tammikuun ihonhoitosuosikit ovat Neutrogenan kasvovesi, ja Pink Grapefruit - sarjan scrub ja cream wash. Kasvovesi on vaikuttanut parin viikon käytön jäkeen tosi tehokkaalta ja pullo on kivan kokoinen. Greipin tuoksu on kuorinta - ja kasvojenpesuaineessa ihanan raikas. Hintaa näillä on noin 9€ ja se on mun mielestä ihan kohtuullinen hinta näin hyvistä ja riittoisista jutuista. :)

024

3. Ruokasuosikki. Tässä tapauksessa pitäisi kyllä sanoa juomasuosikki, mutta tuo ruokasuosikki kuulostaa jotenkin paremmalta. :D No, jokatapauksessa mennään asiaan. Koko tammikuun ajan oon juonut ihan älyttömästi teetä. Kylmän koulumatkan jälkeen on ollut ihana kietoa kädet mukin ympärille ja lämmitellä hetki rauhassa ennen läksyjen tekemistä. Tee on muutenkin mun mielestä parempaa, kuin kahvi ja sen tekeminenkin vaatii vähemmän vaivaa. Mun lemppari teeksi muodostui tammikuun aikana Twiningsin Vanilla Tea. Oon tosi huono kuvailemaan makuja, mutta mun makuun se on juuri sopivan makeaa ja vaniljaista. Teehen laitan yleensä maitoa ja hunajaa, mutta Vanilla Tea maistuu ihanalta pelkästäänkin. 

081

4. Asustesuosikit. Mainitsinkin tossa aikaisemmin, että oon shoppaillut tammikuussa tosi paljon, myös asusteiden osalta. Mulla on ollut koululaukkuna käytössä mun siskon kulahtanut Adidas laukku, joten uudet reput todellakin tulivat tarpeeseen. Mulla oli aluksi tarkoitusena ostaa vain yksi reppu, mutta kun törmäsin H&M:ssä tuohon nahkareppuun, en voinut jättää sitä kauppaan, sillä olin etsiskellyt samantapaista ihan älyttömän kauan. ♥ Hintaa sillä oli hieman alle 30 euroa. Ostin siis ennen sitä tuon sinisen Just Hypen repun, mikä on kyllä osoittautunut tosi hyväksi koulurepuksi. Aine on mukavan napakkaa, ja tummansininen sopii todella hyvin mun useinpiin vaatteisiin. Pieni miinus molempiin reppuihin tulee siitä, että niissä on ainoastaan yksi iso tasku, edessä olevia taskuja lukuun ottamatta. Rakastan kuitenkin molempia reppuja ihan älyttömästi! 

002

5. Suosikkisarja. Tällaista kohtaa mulla ei ookaan ollut suosikkipostauksissa koskaan aikaisemmin. Rakastuin tammikuun aikana American Horror Storyyn kuitenkin niin paljon, että nyt oli pakko laittaa tähän postaukseen tällainen ns. extrakohta. Opettelin viime vuonna katsomaan kauhuelokuvia, ja mun oli tietysti pakko viedä se juttu vähän astetta pidemmälle. AHS on ollut mulle kivaa vaihtelua Pretty Little Liarsin, Gossip Girlin ja Gleen teinihömppämaailmoista, vaikka nekin ovat mun mielestä ihan mahtavia sarjoja. :) Sarja on kuitenkin (ainakin mulle) sen verran pelottava, että en välttämättä rupeaisi katsomaan sitä ollessani yksin kotona keskellä yötä. Toistaiseksi oon ainakin selvinnyt ilman painajaisia! :D Jos AHS rupesi kiinnostamaan, niin sen kaksi ensimmäistä kautta löytyvät Netflixistä. 

097

6. Vaatesuosikit. Viimeisenä esittelen teille mun tammikuun vaatesuosikit. Eniten kuvassa olevista jutuista olen ehdottomasti käyttänyt Vero Modan velourhousuja. Ne ovat luonnon valkoiset, ihanan rennot, ja super pehmeät sekä lämpöiset.  Olen valehtelematta vetänyt ne joka päivä jalkaan, kun olen tullut koulusta kotiin. Valkoinen väri on kuitenkin super arka, joten jos olet yhtä sottapytty kuin minä, näistä löytyy myös vaaleanpunainen ja harmaa vaihtoehto. :) Onnistuin muuten likaamaan nämä jo kerran, mutta tahrat lähtivät onneksi pois pesussa, eikä kankaallekaan tapahtunut yhtään mitään. Koulussa oon käyttänyt tosi paljon neuleita, ja niistä suosikeiksi ovat muodostuneet tuo Mangon beige, cropattu neule ja Selected Femmen avokauluksinen, sininen yksilö. :)

5 kommenttia

  1. Oikein kivoja suosikkeja, tykkäsin erityisesti tosta ruokakuvasta:D Ihana banneri<3
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja se ruokakuva on munki suosikki :) <3

      Poista
  2. moikka, kysyisin mistä ostit tuon hypen repun ? näyttää hyvltä ja tarvitsisin uuden repun ja satuin lukemaan tämän blogin niin tuli mieleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun reppu on ostettu Seinäjoen Pompshopista, mutta uskoisin että noita saattaa löytää joistain vähän isommista urheiluliikkeistäkin. Ja mun mielestä ASOS ja Bootz.com myy ainakin Hypeä. :)

      Poista
    2. okei, kiitos paljon :)

      Poista