19. tammikuuta 2015

Love Me Like You Do

094
023
057
049

Moikka taas pitkästä aikaa! Mun viime viikko kului poikkeuksellisen hitaasti kipeänä ollessa, eikä mitään inspiroivia kuviakaan kertynyt muistikortille, muutamia räpsyjä lukuun ottamatta. Viikonloppuna olin katsomassa pikkusiskoni lentopalloturnausta, ja sieltä jatkettiin sitten Seinäjoelle shoppailemaan, jonka lomassa nähtiin myös Emmaa. Seinäjoelta mun mukaan tarttui mm. tuo kuvassa näkyvä Just Hype:n reppu, joka pääsikin mulla heti tänään käyttöön. Ite tykkään kyllä tosi kovasti tuosta muodosta, ja väristä, eikä tuota kappaletta oltu todellakaan pilattu hinnalla. 35€ on mun mielestä aika vähän repusta. :) Koulureppua olinkin etsiskellyt jo tosi pitkään, ja en kyllä hirveästi mietiskellyt, ennen kuin kiikutin sen kassalle. Ostin repun lisäksi pari muutakin juttua, mutta mun viime ajan ostoksista voisinkin tehdä ihan erillisen postauksen.

Tällä viikolla mulla onkin ihan älyttömästi tehtävää, mutta yritän kyllä kovasti panostaa tähän postailuun. So far - not so good. Mun pitäisi mm. hankkia tet - paikka, tehdä äikän projekti (en oo muuten vielä edes alottanut), käydä huomenna salilla ja treeenata viikonlopun kotiturnausta varten, joka on loppu kautta ajatellen tosi tärkeä. Lisäksi kouluun lähteminen ja aamulla herääminen tuntuu musta päivä päivältä yhä haastavammalta hommalta, en tajua mikä mua vaivaa. Kaikista pahinta on se, että mulla ei edes ole mitenkään älyttömästi hommaa, vaan mä jotenkin onnistun tekemään itelleni jäätävän stressin. No, tän viikon jälkeen pitäisi vähän helpottaa. :) Ihanaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti