27. tammikuuta 2015

New Year, New Beginning? World: Yes! Me: No!

069 021 009 047

Moikka! Mua ärsyttää niin paljon palata tänne blogiin näin säälittävän kuvasaldon kanssa, mutta päätin nyt vääntää teille vielä yhden kuulumispostauksen (niitä on tullut jo vähän liikaa viime aikoina), ennen kuin aloitan oikeasti panostamaan tähän blogiin. Mun oli tarkoitus aloittaa tänä vuonna kaiken kanssa puhtaalta pöydältä, mutta vähän huonolta se on toistaiseksi näyttänyt, ainakin tämän blogin suhteen. Mun elämä on ollut viime aikoina ihan älyttömän tylsää ja epäinspiroivaa, eikä asukuvienkaan otto ole onnistunut surkeiden ilmojen takia. Sen sijaan suosikkijuttuja mulle on kertynyt ihan mukavasti viimeaikoina, joten niistä yritän vielä kovasti tehdä postausta tämän kuukauden puolella. :) Ehdotelkaa nyt ihmeessä niitä postausideoita, sillä mun päässä on tällä hetkellä ihan tyhjää!  

Viime viikon stressi on onneksi kadonnut, mutta tilalla on jotenkin tyhjä olo. Pelitkään eivät menneet ihan putkeen, sillä viime turnaus sinetöi sen, että mun joukkue ei tänä vuonna voi päästä SM - välieriin. Harmittaa kyllä aika paljon. Onneksi sain kuitenkin tet - paikan kirjastosta. Pelien lisäksi viikonloppuna tuli lueskeltua paljon lehtiä, herkuteltua ja kerkesin myös tekemään tuollaisen DIY - kalenterin, jonka idean bongasin yhdestä youtube - videosta. :) Tänään mulla onkin vapaailta harkoista, mutta taidan vain mennä lukemaan saksan sanoja, sillä mulla on huomenna sanakoe. Kivaa loppu viikkoa! 

2 kommenttia

  1. Tee kuvapostaus tai vaikka aamu -tai iltarutiini kuvilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvapostauksen oonkin jo tehnyt, mutta aamurutiinin tekeminen kuulostaa kivalta :))

      Poista