10. tammikuuta 2015

What Is Coming Is Better, Than What Is Gone

073-001
033
048
022
075-001

Moikka! Vuoden 2015 kaksi ensimmäistä viikkoa ovat hurahtaneet älyttömän nopeasti! Koulu mulla alkoi 6. päivänä, ja sitä ennen tuli lähinnä rentoiltua kotona uusien suosikkisarjojen tuottareiden ja joululahjakirjojen parissa. Maanantaina raivattiin perheen kanssa joulukoristeet pois, mutta mä en vieläkään malttanut luopua mun huoneen jouluvaloista. :) Loppiainen mulla menikin perinteisesti lentopalloseuran järjestämässä junioriturnauksessa, jossa pelailtiin mun joukkueen kanssa muita seuran joukkueita vastaan. Oli kyllä tosi kivaa! Plussana turnauksessa palkittiin vielä kauden parhaat pelaajat, ja mut palkittiin parhaana tyttö hyökkääjänä. Olin kyllä tosi iloinen, sillä en ollut palkintoa muutamaan vuoteen saanutkaan. :) 

Tänään mulla ei ookkaan ollut mitään ihmeellisempää, isoskoulutuskertaa lukuun ottamatta. Kerettiin kuitenkin leipomaan pullaa aamupäivällä. Saan muuten ensiviikolla uuden sängyn, mutta alkuviikko pitäisi ainakin vielä pärjätä pelkällä patjalla. :) Voisin muuten tehdä tänne vihdoin sen huonepostauksen, kun valoa alkaa olla jo vähän enemmän. Miltäs kuulostaa? Pahoittelut muuten vielä postausen myöhässä olevasta kuvasaldosta, jotka ovat lähinnä uudeltavuodelta, ja viimeisiltä lomapäiviltä. Tää tyttö taitaa mennä nyt testailemaan uutta kahvikonetta ja katsomaan PLL:n 4. tuotantokautta, joten ihanaa loppu viikkoa kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti