28. helmikuuta 2015

My Winter Holiday in Ruka (Part 2.)

Moikka ja ihanaa viikonloppua kaikille! :) Mun lauantai on sujunut pääosin koneen ääressä istuessa. Innostuttiin Marian kanssa tulostelemaan kuvia, kun saatiin kerrankin meidän tulostin toimimaan. Nukuin tänään myös kiitettävän pitkään, ja katselin tv:stä MM - hiihtoja. :) Annoin myös itselleni luvan selailla kunnolla weit:iä sängyn pohjalla maaten, sillä mun jalat ovat vieläkin kipeät torstai - illan salitreenistä. Saa nyt nähdä jaksanko menna huomenna uudestaan. Eilen oltiin myös äidin ja siskojen kanssa nopeasti Seinäjoella, mutta mun mukaan tarttui vain uusi meikkivoide, koska mun vanha on kohta lopussa ja ihana sinivalkoraidallinen mekko Vero Modasta. Toisaalta ihan hyväkin, sillä matkaan Marian kanssa parin viikon päästä Helsinkiin Katy Perryn keikalle, ja shoppailemaan. Mutta, ennen kuin kirjoittelen teille enempää kuulumisia, mennään tsekkaamaan, mitä mun Rukan matkan viimeisiin päiviin kuului. :)

024
104
222
276
073

Toinen päivä: Toinen päivä menikin suunnilleen samalla tavalla kuin ensimmäinenkin. Rinteissä tuli tahkottua myöhempään, kuin muina päivinä ja laskukin sujui  tosi hyvin. Lähes kaikki Rukan rinnealueetkin tuli testailtua ja uusi Ski Bistro nähtyä. Mun lemppari rinteitä ovat ehdottomasti jyrkimmät eturinteet ja FIS - rinne, myös Kelon ja Pessarin rinteistä löytyy mukavasti haastetta. Saaruankin rinteet ovat tosi mukavia, vaikkakin ehkä vähän loivia mun makuun. Myös rinteiden ulkopuolella tuli laskettua jonkun verran, ja siihen parhaat olosuhteet löytyvät kyllä Kelosta tai Saaruasta. :) Toisena päivänä mulla oli myös kamera mukana rinteissä, joten suurin osa kuvista onkin siltä päivältä. Käytiin myös siskojen kanssa tsekkailemassa poroja, joiden aitaus löytyi rinteiden reuna - alueelta. Illalla käytiin taas saunassa, kaupoilla ja ravintolassa syömässä. :)

244
215
259
060
ISAC

Kolmas, ja viimeinen päivä rinteessä: Kolmannen päivän aamuna mut valtasi tosi haikea fiilis, sillä se olisi meidän viimeinen kokonainen päivä Rukalla. Päätin kuitenkin ottaa kaiken ilon irti ihanasta päivästä. Lunta tuprutti aamulla ihan kiitettävästi, mutta me ei annettu sen haitata meidän menoa. Lähdettiin rinteistä muita päiviä aikaisemmin valmistautumaan diskoa ja Isac Elliotin keikkaa varten. Käytiin myös Subwayssa ennen keikkaa syömässä subit ja ihania valkosuklaamacadamiakeksejä (pitkä sana :D). Hotellilla käytiin nopeasti saunassa ja laittauduttiin. Kuuden maissa mentiin Ski - bussilla Bistroon, jossa keikka oli. Isacin keikka oli aivan mahtava, ja illan kruunasi vielä se, että me päästiin Iken kanssa yhteiskuvaan (toi on muuten mun taustakuvana atm ). Toi ilta oli kyllä älyttömän ihana lopetus ihanalle lomalle! ♥ Kiitos ISAC! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti