10. helmikuuta 2015

never give up, because great things take time

058
009
034
033
007
063

Moikka, ja heti aluksi pahoittelut siitä, että en kerinnytkään postaamaan viime viikolla toista kertaa, kuten jo etukäteen lupasin. Viime postauksesta on taas vierähtänyt ihan liikaa aikaa, ja syynä on tällä kertaa täyteen buukattu viikonloppu, jonka aikana mun oli tarkoitus postata. Mun TET - viikko sujui tosi hyvin, ja töitä kirjastossa mulla todellakin riitti. Viikonloppukin meni todella nopeasti superlyhyistä yöunista huolimatta. Mulla alkoi siis perjantaina isoskoulutusleiri, joka kesti koko viikonlopun ja lauantai menikin kotipeleissä, joten missattiin parin kaverin kanssa kokonainen leiripäivä, mikä jäi vähän harmittamaan. Voitettiin kuitenkin kaikki turnauksen kolme peliä, ja oli kyllä ihan kiva päästä voittamisen makuun taas pitkästä aikaa. :) Taisin kuitenkin napata isosleiriltä pienen flunssan, mutta harkkoihin oon tänäänkin menossa. 

Mun ja Marian oli tarkoitus mennä tänään ottamaan asukuvia, mutta joudutte valitettavasti tyytymään tällä kertaa peilin kautta otettuihin räpsyihin, sillä mun kuvaaja (Maria) petti tällä kertaa. Sääkin on kyllä ihanasta auringonpaisteesta huolimatta ällöttävän loskainen, joten ehkä vaan parempi etten kipeänä raahautunut pihalle kuvailemaan. Toisaalta, oli ihan mielenkiintoista kokeilla, miltä tuntuu ottaa järkkärillä kuvia peilin kautta. Toi oli nimittäin mun eka kerta! :D Ihan hyvin ne mun mielestä onnistui, vaikka ei ne oikeita asukuvia voitakaan. Uskomatonta, että mun blogissa ei ole tän vuoden puolella näkynyt vielä yhtään kuvaa musta, mutta tuskin mä olen hirveästi kuukaudessa kerinnyt muuttumaan. Vaikka musta ei hirveästi ole täällä blogin puolella kuulunut, oon silti taas superinnostunut bloggaamisesta. Voisinkin toteutella piakkoin tänne blogiin jonkun laista huone-, laukunsisältö-, tai aamurutiinipostausta. Miltäs kuulostaa? Ihanaa viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti