15. helmikuuta 2015

• Weekend Near of Perfection •

033
114
019
046
Paita, Vero Moda | Skater skirt, Vero Moda | Sukkahousut, H&M | Sormukset, H&M
069
026
034

Moikka ja ihanaa sunnuntaita kaikille! Mun viikonloppu on sujunut tosi mukavasti. Perhantaina olin ihan kotona, katsoin Netflixiä, lueskelin kirjaa ja katsoin tv:stä alppihiihdon MM - kisoja. Otin myös Marian kanssa varaslähdön ystävänpäivään tekemällä helppoja DIY - herkkuja, joiden ideat oltiin bongattu youtubesta. Lauantai aamupäivä kului Marian ja äidin kanssa Seinäjoella. Käytiin yhdessä kahvilla ja shoppailemassa. Mukaan mulla tarttui muutamia pikkujuttuja, kuten uudet tumblr - henkiset puhelimenkuoret, pari rullaa washiteippejä ja uusi lempparihuulikiilto Max Factorilta. :) Vietettiin eilen myös pienellä kaveriporukalla Emman Sweet 16 - synttäreitä sekä ystävänpäivää, ja oli kyllä tosi kivaa. Itse juhliin en ottanut kameraa mukaan, mutta tänään ihanasta ilmasta inspiroituneena käytiin Marian kanssa kuvaamassa mun juhlien ootd. Mitäs pidätte? Ostin muuten tuon mustan skater skirtin pari viikkoa sitten Vero Modasta, ja oon kyllä rakastunu tohon ihan täysillä. Talvella se on helppo yhdistää hameen alle työnnettävään paitaan, ja sukkahousuihin, mutta kesällä tuun käyttämään sitä varmasti ainakin crop toppien kanssa. :)

Ensi viikosta mulla on tulossa tosi mukava, keskiviikkoista matikan koetta lukuun ottamatta. Mulla on maanantaina koulussa halipäivä, ja muutenkin viikosta pitäisi tulla aika rento muuttohommien takia. Mun yläaste muuttaa siis hiihtoloman jälkeen väistötiloihin sisäilmaongelmien takia. En oikein tiedä mitä tosta asiasta pitäisi aatella, onneks kuitenkin päästään pois sieltä, vaikka mulla ei hirveästi oireitakaan ole ollut. Hiihtoloma mulla alkaa siis ensi viikon perjantaina, ja heti lauantaina suunnataan perheen kanssa Rukalle. Oon ihan sairaan innoissani! En ole ollut Rukalla kahteen vuoteen, joten musta on ihan älyttömän ihanaa päästä sinne. Luvassa on mm. laskettelua, kuvailua, hyvä ruokaa ja Isac Elliotin keikka. :) Ensi viikon postaukseksi olen suunnitellut aamurutiinia tai huonepostausta. Kumman te haluaisitte nähdä? Ihanaa alkavaa viikkoa ja hiihtolomaa niille, joilla se jo on! 

1 kommentti