31. maaliskuuta 2015

march on ...

066
023
086
022
102

Moikka! :) Halusin tulla kertomaan vielä viimeisimpiä kuulumisia näin maaliskuun loppuun, vaikka kuvasaldoa ei olekaan kertynyt mitenkään erityisen mainittavasti. Viikonloppunakaan en kerinnyt pelien takia kuvailemaan. Mun alkuviikkoon on kuulunut vain lähinnä koulujuttuja, ja tänäänkin mun pitäisi jaksaa lukea terveystiedon kokeisiin. Pientä helpotusta koulukiireisiin tuovat kuitenkin herkulliset välipalat, jotka ovat ainakin kuvien perusteella olleet terveellisemmän puoleisia, kuin ehkä normaalisti. Avokaadolla vuoratusta ruisleivästä on tullutkin yksi mun lempivälipaloista, ja se piristää myös salitreenin jälkeen. Myös mansikoita kului viimeviikolla useampi rasia. Ovathan nuo espanjalaisetkin ihan hyviä, mutta suomalaisia ei kyllä voita mikään. 

Kun heräsin tänä aamuna, en kyllä millään meinannut uskoa, että on maaliskuun viimeinen päivä. Lunta oli yön aikana tullut kymmenisen senttiä. Olisin mennyt pihalle kuvailemaan, mutta iltapäivän jälkeen kaikki oli tietysti muuttunut ällöttävän loskaiseksi, mikä on tietysti just mun tuuria. Jouduttekin tyytyä taas teinipeileihin, mutta ainakin mun päivän asu näkyy kohtalaisesti. Testasinkin tänään ekaa kertaa mun Zaran paitaa, ja ihan kivaltahan se näytti mustienkin farkkujen kanssa. Mulla on onneksi enää kaksi koulupäivää jäljellä, ja sitten alkaakin pääsiäisloma ja me suunnataan porukoiden kanssa Helsinkiin. Nyt koitan vaan pitää nuo ajatukset mielessä, jotta jaksan lukea vielä kerran läpi puuduttavan terkan koealueen läpi. Ihanaa loppuviikkoa kaikille! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti