6. maaliskuuta 2015

• My Week & Some Shopping •

049
073
122
151

Moikka ja ihanaa viikonloppua! :) Vihdoin saan aloitettua maaliskuun postailun täällä bloginkin puolella ja pahoittelut samalla pienestä hiljaisuudesta. Mun viikkoon ei edes kuulunut mitään ihmeellisyyksiä koulun ja harjoitusten lisäksi, mutta en jotenkin vain saanut postaamista mahdutettua mun päiväjärjestykseen. Ensimmäinen viikko arkea on sujunut mulla kuitenkin ihan hyvin, vaikka uuteen koulurakennukseen ei ole vielä ihan kerinnyt tottua. Läksyt ja lumisateessa polkeminen eivät myöskään ole mitään herkkua. Viikonlopullekaan mulla ei ole mitään ihmeellisyyksiä, mutta salilla yritän käväistä huomenna ja sunnuntaina onkin mun kaverin rippijuhlat. :) 

Maaliskuu on kuitenkin vaihtunut ja mä odotankin jo innolla kevättä ja sitä, että pääsen shoppailemaan uusia kevätvaatteita. Muutamia juttuja mulle onkin jo tarttunut, ja niitä näkyy kolmannessa kuvassa. Ostin mm. uudet Cubuksen colleget ja raidallisen mekon Vero Modasta. Pienempiä juttuja ovat Happy Socks - sukat, jotka tarttuivat mukaan Rukalta, niiden lisäksi ostin vielä pari korttia, mutta niitä en tähän kuvannut. Seinäjoelta mukaan tarttuivat uudet iPhone - kuoret (Glitteristä) ja Max Factorin huulikiilto. Päätin myös ottaa testaukseen Lumenen paljon kehutun Skin Perfector - meikkivoiteen. Kaikista ihanin juttu oli kuitenkin valkoiset, matalavartiset Converset, jotka ovat jo mun silmissä muodostuneet klassikoksi. Tuskin maltan odottaa teiden kuivumista, jotta pääsen käyttämään niitä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti