25. maaliskuuta 2015

• Some Shopping •

Moikka! Nyt olisi stten taas ostospostauksen vuoro. Ihan kaikkia juttuja mun Must Have - listalta en löytänyt, mutta se ei onneksi haittaa, sillä ollaan menossa perheen kanssa pääsiäislomalla uudestaan Helsinkiin. Jos sitten siltä reissulta tarttuisivat mukaan vaikka ne kengätkin. :) Rahatilanne tulee olemaan tietysti huomattavasti huonompi kuin edellesellä reissulla, mutta empä mä enää mitään hirveän isoja juttuja tarvitsekaan. Toisaalta, nyt kun rupesin miettimään, niin vaaleamman siniset farkut, ja villatakkikin voisivat olla ihan kiva lisä vaatekaappiin. Oikeasti, miten on mahdollista, että mulla ei ole tällä hetkellä yhtään ainutta siistiä villatakkia? No, joka tapauksessa mun viikko on sujunut ihan mukavasti, ja koulussakin on ollut ihan kivaa, vaikka koerysä alkaakin pikkuhiljaa painaa päälle. Nyt mennään kuitenkin katsomaan hieman tarkemmin, mitä mun mukaan Helsingistä tarttui. Tsemppiä kaikille loppuviikkoon! :)

015
049
080
103

Jos käytäisiin ensin läpi vaikkapa nuo vaateostokset. Mun ehdoton lemppariostos ovat nuo Cubuksen beiget farkut. Oon valehtelematta etsinyt täydellistä paria yli vuoden ja nyt kun se sattui kohdalle, en voinut jättää niitä kauppaan. Hintaa niillä oli vain 20€, joten ne olivat myös todella edulliset. :) Cubuksesta mukaan tarttui myös simppeli, musta toppi, joka pääsee myös kovaan käyttöön. Sen hinta oli alennettuna ainoastaan 10€. Tykkään myös todella paljon valkopilkullisesta, sinisestä paidasta, jonka ostin Zarasta, se olikin mun reissun kallein ostos. Mutta eikö se niin mene, että kun jossain säästää, niin johonkin voi satsata? Lisäksi ostin vielä tummansiniset, pitsisomisteiset shortsit (ONLY) ja tiukan, lyhyemmän mallisen t-paidan (BikBok). Gina Tricosta löysin aurinkolasit ja pinsetit, sillä mun vanhat ovat olleet niin tylsät, että tilalle oli pakko saada uudet. H&M:stä mun mukaan tarttui ihanan kesäinen ja liukuvärjätty iPhone - kuori. 

Sitten kosmetiikkajuttuihin. Mentiin heti ekana iltana käymään nopeasti Lushilla ja sieltä ostin ihanasti purkalta tuoksuvan huulikuorinnan. Hintaa pienellä purkilla oli huimat 11,50€, mutta olen kuullut tuosta niin paljon hyvää, että se ei juurikaan kirpaissut. The Body Shopista ostin isomman purkin Coconut Body Milk:iä. En yleensä osta samaa tuotetta toista kertaa, mutta tämä on ollut kyllä niin hyvä tuote, että sitä oli pakko saada lisää loppuun kuluneen pikkupurkin tilalle. The Body Shopista ostin myös pienen hajustetun käsidesin, joka puolestaan tuoksuu mangolle. :) Käytiin Marian kanssa myös Sokoksen 3+1- päivillä, ja siellä oli vaikka mitä edullisia kosmetiikkatuotteita. Päätin kuitenkin hillitä itseni (olisin hyvin voinut ostaa koko kosmetiikkaosaston tyhjäksi) ja ostin vain uuden deodorantin ja Lumenen puhdistusliinoja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti