17. maaliskuuta 2015

Spring Must Haves

Moikka! Lähdetäänkin jo tänään (meidän piti lähteä vasta keskiviikkona) Marian kanssa kohti Helsinkiä, mutta halusin tulla julkaisemaan vielä mun "ostoslistan", jotta saisitte vähän parempaan käsitystä siitä, mitä mun keväiseen tyyliin tänä vuonna kuuluu. Kaikkia listan juttuja en tietenkään tule homaamaan, mutta tuossa nyt näkyy vähän paremmin juttuja, joita haluaisin mun vaatekaappiin löytää mahdollisimman pian, kirjoitin myös kuvan alle vähän sepustuksia siitä, miksi himoitsen juuri noita juttuja. :) Olen myös säästänyt ihan kiitettävästi rahaa, ja lahjakorttejakin on vielä jäljellä, joten se on oikeastaan musta kiinni, että mitä mä sieltä löydän. Shoppailulle on kuitenkin varattu aikaa kokonainen päivä, joten eiköhän siinä ihan hyvin kerkeä niitä kauppoja kierrellä. Reissun kohokohta on kuitenkin keskiviikkoiltana oleva Katy Perryn keikka. 
Spring Shopping List

Keväiset kengät: Haluaisin löytää Helsinginstä ainakin yhdet kengät. Suurimpana kriteereinä niissä tulee varmasti olemaan kohtuullinen hinta, mukavuus ja se, että ne sopivat kevääseen sekä kesään. H&M:n loaferit olisivat tietysti huippuedullinen vaihtoehto, mutta tuollaiset slip on - kengätkin ovat alkaneet kiehtomaan mua tosi paljon. :) Kollaasin kengät ovat Monkista, mutta olen nähnyt hienoja yksilöitä myös Vansilla. Loaferit ostaisin todennäköisesti ruskeina, ja slip onit mustina. 

Keväiset asusteet: Vaikka ei olisikaan varaa (eikä edes halua) pistää koko vaatekaappia uuteen uskoon, uudet asusteet ovat helppo ja edullisempi tapa antaa asuille keväisiä viboja ja tehdä niistä ihan uuden näköisiä. Mun omalta ostoslistalta löytyy ainakin pieni cross body bag (kollaasin oma H&M:stä), jossa olisi helppo kuljettaa vain välttämättömiä juttuja, kuten puhelinta, kuulokkeita, avaimia yms. pikkujuttuja. Tää tyttö tarvitsee myös kipeästi uudet aurinkolasit. Oon mieltynyt Ray Banin Club Master - arskoihin, mutta niiden hinta on mun lompakolle vähintään yhden nollan liian suuri, joten taidan vain tyytyä näköisversioon. Haluaisin myös löytää lisää sormuksia, kukkapannan  (Cubus) tai kukallisen huivin (Pieces).

Yläosat: Mun yläosa varasto on tällä hetkellä surkea, tai ainakin suurin osa niistä on liian pieniä, tai ei sovi kesään ollenkaan. Nyt himoitsen rentoja toppeja, ja cropattuja yläosia, jotka sopisivat hyvin Skater skirtin tai korkeavyötäröisten farkkushortsien kanssa. Myös siistimpi bleiseri (En oo vieläkään hankkinut sitä!) tai lyhyen mallinen kevättakki olisi kiva. Kesää ajatellen myös uusien bikinien ja braleten ostaminen tuntuu houkuttelevalta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti