12. maaliskuuta 2015

• Spring Vibes •

097
017
065
125
012
105
Mekko, ONLY | Sukkahousut, Pieces | Tennarit, Converse | Korut, Gina Tricot ja Thomas Sabo
051
088

Moikka! Viimeistään tämä viikko on saanut muhun älyttömästi keväisiä viboja, vaikka maaliskuu on yleensä vielä varsin talvinen kuukausi. Tällä viikolla on ollut ihanan aurinkoinen ja lämmin sää, ja siitä innostuneena oon mm. testannut ekaa kertaa mun matalavartisia Converseja (Onhan ne ihan sairaan ihanat!), suurkuluttanut vanhoja kesätuoksuja (Osin siinä toivossa, että pian voisi ostaa uusia.), syönyt värikästä couscousia ja selaillut lehtiä, jotka suorastaan pursuavat keväistä muotia. Voisin muuten tehdä teille ensi viikolla postausta siitä, mitä mun keväiseltä ostoslistalta löytyy. :) Ihan stressitön tämä viikko ei kuitenkaan ole ollut. Sain eilen vihdoinkin tehtyä yhteishaun, jossa siis haetaan peruskoulun jälkeisiin koulutuspaikkoihin. Mun ykkössialta löytyi Kauhavan lukio, johon tulen varmasti pääsemään mun yli 9,5:n keskiarvolla. Tämän postauksen tekokin oli pienoista tuskaa, sillä mun kone ei taaskaan hoitanut omaa osaansa, vaan pisti tällä kertaa vastaan oikein kunnolla. No, siitä on nyt onneksi selvitty. 

Sitten asukuviin! Mun asuksi tänään päätyi mun uusi ONLY:n mekko, joka on mun makuun sopivan arkinen, jotta sitä voi hyvin käyttää koulussa. Aurinkoisesta säästä huolimatta lämpöasteita on vielä sen verran vähän, joten alle puin mustat sukkahousut. Asusteina mulla oli hopeisia koruja ja H&M:n reppu, joka sopii tuohon mekkoon mun mielestä tosi hyvin. Kenkinä olivat valkoiset, matalat Converset, ja ne sopii kyllä ihan minkä tahansa kanssa. Huomenna on onneksi tämän viikon viimeinen koulupäivä. En jotenkin ikinä pääse viikonlopun odottamisesta eroon, vaikka koulussa on yleensä mun mielestä kivaa. Viikonlopulle mulla ei ole muita suunnitelmia salilla käymistä ja ruotsin kokeeseen lukemista lukuunottamatta. Ajattelin myös tehdä vaihteeksi reseptipostauksen, mutta aihetta en teille vielä paljasta. :) Lisäksi odotan ihan älyttömästi ensi viikkoa, sillä keskiviikkona minä ja Maria matkataan Helsinkiin Katy Perryn keikalle Hartwall areenalle. No, koitan kuitenkin elää ensin tämän viikon loppuun. Ihanaa loppuviikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti