15. huhtikuuta 2015

15042015

032
088
037
Toppi, Cubus | Farkut, Gina Tricot | Neuletakki, H&M | Kengät, Converse | Koru, Thomas Sabo
054
006
Paita, H&M | Farkut, Pieces
128
044

Moikka taas ja ihanaa keskiviikkoa! Mun viikko on kulunut varsin nopeasti. Jäljellä mulla ovat kuitenkin vielä maantiedon ja enkun kokeet, mutta viikonlopun isoskoulutusleiriä on ainakin kiva odottaa. Aloitettiin myös eilen Marian kanssa katsomaan Pakoa Netflixistä, ja se vaikuttaa kyllä tosi hyvältä sarjalta. Muistan joskus kun niitä ekoja kausia tuli tv:stä, niin olin vielä niin pieni, ettei äiti antanut sitä katsoa, vaikka silloin jo olisi kiinnostanut. :) Päätin muuten kokeiden ja isoskoulutuksen takia lykätä mun herkkulakkoa, mutta saa nyt nähdä tuleeko siitäkään mitään. Tänään käytiin myös Marian kanssa kuvailemassa mun varsin simppeli, mutta silti mun mielestä kiva asu. Osuttiin kerrankin liikkeelle aurinkoiseen saumaan, vaikka sää on ollut surkea koko viikon. (Eilen satoi räntää!) 

Viikonloppuna kuvasinkin vaihteeksi Marian asun, joka oli saanut inspiraatiota Coachella - festareista. :) Sinne olisi kyllä älyttömän hienoa päästä joskus, ja tietysti jenkkeihin muutenkin. Mun viikonloppuun kuului ulkoilua, kavereiden kanssa hengailua, ja salillakin tuli käytyä. Lähdettiin lauantaina Marian kanssa lenkille, ja se venyi kyllä vähän muihin juttuihin, kun törmättiin kavereihin. :D Kaikki spontaanit jutut ovat kuitenkin ihan parhaita, ja ne voittavatkin etukäteen suunnitellut 100 - 0! Sunnuntaina mulla olikin nimipäivä, ja sain porukoilta lahjaksi ihanan hortensian. Rakastan kukkia ihan älyttömästi, ja ne tuovat omaan huoneeseen ihanaa piristystä sekä keväistä fiilistä. Hortensia on myös ihanan näyttävä, eikä se tuoksu kovin voimakkaasti, joten se sopii hyvin sisäkukaksi. No, saa nähdä, kuinka kauan saan pidettyä sen hengissä. Mitäs postauksia haluaisitte seuraavaksi nähdä? Mun pitäisi tehdä ainakin laukunsisältö - ja kuukauden resepti - postaus, mutta mitäs ideoita teillä on? Kertokaa ihmeessä! Ihanaa loppuviikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti