28. huhtikuuta 2015

every day is one day closer to summer

018
105
062
196
124
Farkkuliivi, ONLY | T - paita, BikBok | Hame, Vero Moda | Sukkahousut, Pieces | Kengät, Converse
031
152

Moikka! Nyt onkin varmasti huhtikuun viimeisen postauksen vuoro. Tämäkin kuukausi (niin kuin melkein kaikki muutkin) on mennyt ihan älyttömän nopeasti. On hurjaa ajatella, että koulua on enää kuukausi jäljellä, ja sitten mä saankin käteen peruskoulun päättötodistuksen. Lähenevästä kesästä inspiroituneena oonkin väkerrellyt kesäistä inspistaulua mun huoneeseen ja tehnyt kesäsuunnitelmia. Himoitsen tällä hetkellä myös uusia kesävaatteita, ja tänään mun OOTD:kin oli jo aika keväinen, vaikka ilman sukkahousuja pihalla ei vielä millään tarkene. Sain myös eilen tietää, että pääsen isoseksi riparille, ja oon kyllä tosi iloinen siitä. :)

Muuten mun arkeen kuuluu ihan normaalia. Eilen mulla oli ensimmäiset lentopallotreenit uudessa salissa, ja tänään jouduin tekemään matikan valtakunnallisen. Muutenkin koulujuttuja on piisannut, vaikka koekalenteri näyttääkin toistaiseksi aika tyhjältä. Oon kuitenkin onneksi kerinnyt hieman kuvailemaan ja sisustamaan mun huonetta. Voisinkin toukokuun puolella yrittää vihdoin toteuttaa sen huonepostauksen. Pidin myös sunnuntaina itselleni hemmotteluillan uusimman Demin kanssa ja katsoin Netflixistä pakoa. Mutta empä mitään sen ihmeellisempää ole kerinnyt tekemään. :) Vielä kaksi päivää koulua, ja sitten onkin pidempi viikonloppu ja Vappu! Viettäkää kiva kuun loppu!

2 kommenttia

  1. Aiotko ''get really drunk''

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan quote, mut kai sitä päättäreis pitää vähän juhlii ;) :D

      Poista