10. huhtikuuta 2015

• A P R I L •

074
053
092
Neule, Pimkie | Farkut, Cubus | Huivi, Pieces | Kengät, Converse
041
025
Uusimpia ostoksia :)
099
069

Moikka! Poikkeuksellisen lyhyt kouluviikko on viimein ohi, ja nyt on kiva viettää pari päivää vain tekemättä mitään. Mulla on tosin ensiviikolla maantiedon ja saksan koe, ja mun pitäisi vielä osallistua PISA - testiinkin, joten opiskeluhommaa riittää jonkun verran. Ja pitäisi tehdä vielä enkun valtakunnallinenkin, mutta siihen en taida lukea juurikaan. Tänään Emma tulee kuitenkin meille ja aion unohtaa koulujutut ainakin täksi päiväksi. Saa nähdä mitä tekemistä me keksitään, toivottavasti kaikki ei mene ihan pelkäksi lahnailuksi, sillä sitä oon tehnyt viime päivinä ihan liikaa. Oon joutunut lukemaan koulua varten mm. Anne Frankin päiväkirjaa, mutta onneksi aikaa on jäänyt myös Cosmon selailullu ja American Horror Storyn 3. kauden katsomiselle, joka muuten tuli Netflixiin pari viikkoa sitten. :) Oon ihan koukussa! 

Käytiin eilen tuulisesta säästä huolimatta ottamassa muutamat räpsyt mun asusta, joka oli tällä kertaa kyllä melkoisen tyttömäinen. Vaikka mun neule olikin varsin talvinen, niin matalat Converset, beiget farkut ja kukallinen huivi tekevät asusta ihanan keväisen. Asukuvien ottaminen on mun mielestä tällä hetkellä ärsyttävää, sillä pihalla on mun mielestä ihan älyttömän ruman näköistä - tuskin maltan odottaa kesää! Kesäsuunnitelmia mulla ei hirveästi ole, mutta varattiin hetki sitten matka Kreikkaan, Kosille. ♥ Lisäksi mennään One Directionin keikalle Helsinkiin, ja kesän alussa on tietysti päättärit, ja perinteinen Power Cup. Hain myös isoseksi riparille, mutta katotaan pääsenkö mä. :) Muuten aion viettää aikaa kavereiden kanssa, uida, reissata ympäri Suomea ja shoppailla. Onkos teillä jo kesäsuunnitelmia, ja mitä te teette yleensä kesällä? Ihanaa viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti