20. huhtikuuta 2015

• what's in my bag •

Moikka! Mulla olisi edessä vielä mm. saksan kokeeseen lukemista, mutta päätin tulla tekemään tämän postauksen pois alta, kun mulle kerrankin iski bloggausinspiraatio. :) Mun koko viikonloppu meni tosi hyvin isoskoulutusleirillä, vaikkakin yöunet jäivät todella vähäisiksi. Se olikin viimeinen isoskoulutuskerta, ja nyt täällä koneen äärellä istuskelee valmis isonen! Kuvia ei siis juurikaan viikonlopulta kertynyt, joten päätin toteuttaa pitkään to do - listalla olleen laukunsisältö - postauksen nyt. Mun resepti - ideat on myös vähän hukassa, joten olisi kiva, jos voisitte vinkkailla, mistä teen seuraavan reseptipostauksen. Kertokaa myös ihmeessä mitä piditte postauksesta, ja mitä teidän käsilaukuista, tai koulurepuista löytyy. Nyt kuitenkin mennään katsomaan millainen mun laukku on, ja mitä sen sisältä löytyy! :)

112
039

Käytän useimmiten käsilaukkuna toista mun Long Champin laukuista. Ne ovatkin tällä hetkellä oikeastaan ainoat mun sellaiset siistimmät laukut. Laukkujakin voisi tietysti hamstrata vaikka kuinka paljon, ja tällä hetkellä haluaisinkin pienen cross body bag:in, kangaskassin ja jonkun suuremman käsilaukun. Mun laukkujen tarkkaa mallia en valitettavasti muista. Long Champin laukkujen paras puoli on mun mielestä laadukkaat materiaalit. Kivan värinen kangas, nahkakahvat ja kultaiset yksityiskohdat tekevät laukusta yksinkertaisen, klassisen ja helposti yhdisteltävän. Molemmat laukkuni ovat jostain syystä pinkit, vaikka se on kaukana mun lempiväristä. Laukun ainoa selkeä huono puoli on se, että sen sisällä ei ole ollenkaan taskuja, pientä korttilokeroa lukuunottamatta. Sen takia säilytänkin pikkutavaroita pienemmissä pussukoissa. 

061

Sitten itse laukun sisältöön. Yllä olevan kuvat jutut löytyvät oikeastaan aina mun laukusta, riippumatta siitä, minne olen menossa. Kuvasta löytyy lompakko, avaimet, hiusharja, puhelin, huulirasva, aurinkolasit, kynsiviila, pinnejä, ponnareita, kuulokkeet, ja rasia, jossa säilytän yleensä särkylääkkeitä. Aurinkolasit otan mukaan tietysti riippuen siitä, paistaako ulkona aurinko vai ei. Kynsiviilaa pidän mukana sen takia, että mulla on tosi hauraat kynnet, ja ne lohkeilevat tosi helposti. Eikä mikään ole niin inhottavaa, kuin lohjennut kynsi, joka tarttuu joka paikkaan. Muut jutut eivät taida juuri selittelyjä kaivata. :)

084

Muut mun laukun jutut riippuvatkin aika lailla siitä, mihin oon menossa. Pitemmillä reissuilla kamaa on tietysti enemmän, kuin jos menisi vain käymään kaupassa. Mun laukkuihin ei kuitenkaan mahdu ihan äärettömästi tavaraa, joten tiedän suunnilleen, mitä kannattaa ottaa mukaan. Yhtään pitemmillä reissulla mulla kulkee mukana aina puhelimen laturi. Mun laukusta löytyy myös usein hajuvesi tai body mist, joku huulikiilto ja nenäliinoja. Myös purkkaa, ja käsidesi on hyvä olla mukana, jos olo alkaa käydä liian tunkkaiseksi, jos on vaikka shoppailemassa. Talvella pidin mukana myös käsirasvaa, sillä mun kädet kuivuvat todella helposti. Yleensä pidän mukana myös vihkoa, ja jonkun laisia lappusia, joihin on helppo kirjoitella muistettavia asioita, päähän tulevia ideoita, tai vaikka kauppalistaa. Ja eihän sillä paperilla tietenkään mitään tee, jos ei ole kynää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti